coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تصاویر جعبه اوپو فایند ایکس 8 پیش از عرضه رسمی منتشر شد

تصاویر جعبه اوپو فایند ایکس 8 پیش از عرضه رسمی این محصول، به دست افشاگری به نام Zhou Yibao، در سطح فضای مجازی پخش شده است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، برند اوپو، فلسفه طراحی مینیمالیست خود را در سری اوپو Find X8 حفظ کرده است. بسته‌بندی دستگاه که اخیرا توسط افشاگری به نام Zhou Yibao فاش شده، از طراحی شیک و پایه‌ای به رنگ خاکستری و سفید برخوردار است. آن‌طور که پیداست، در جعبه این گوشی یک‌سری لوازم جانبی استاندارد و کاربردی مانند قاب گوشی، شارژر SuperVOOC و کابل جای داده شده است. با این حال، تصویری از خود گوشی منتشر نشده است.

راهنمای خرید تکراتو

تصاویر جعبه اوپو فایند ایکس 8

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در گوشه چپ قسمت بالایی جعبه، عبارت Oppo Find X8 حک شده و در یک کادر خاکستری رنگ عدد 8 به رنگ مشکی نوشته شده است. نشان Hasselblad نیز به طور برجسته در قسمت پایینی جعبه به نمایش گذاشته شده است.

جعبه اوپو فایند ایکس 8

خوشبختانه قبلا در افشاگری‌ها، طراحی اوپو فایند ایکس 8 از نمای جلو لو رفته و ما می‌دانیم که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بسیار باریک و متقارن مشابه نمایشگر آیفون‌ها خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این دستگاه بسیار باریک‌تر و سبک‌تر از نسل قبلی خود یعنی اوپو Find X7 خواهد بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که اوپو فایند X8 دارای یک قاب فلزی درجه یک و پنل پشتی شیشه‌ای با استاندارد IP68/69 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار باشد. رنگبندی اوپو فایند ایکس 8 شامل چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و صورتی بوده که با ضخامت 7 میلی‌متر و وزن 190 گرم در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

جعبه اوپو فایند ایکس 8

بر اساس اطلاعات فاش شده، این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی BOE با وضوح 1.5K و حاشیه‌های بسیار باریک متقارن و هم‌اندازه خواهد بود. این گوشی از یک حسگر اثر انگشت اپتیکال درون صفحه‌ای برای حفظ امنیت کاربران برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که در بخش داخلی این دستگاه از چیپست دایمنسیتی 9400 مدیاتک به همراه یک باتری 5700 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی‌سیم مغناطیسی 50 واتی استفاده خواهد شد.

برای عکاسی، اوپو Find X8 به تنظیمات دوربین سه‌گانه، از جمله یک لنز تله فوتو پریسکوپ سونی LYT-600 50MP، مجهز خواهد شد. البته باید بگوییم که سیستم دوربین این دستگاه از تصویربرداری ماکرو پشتیبانی نخواهد کرد. شایان ذکر است که این دستگاه با رابط کاربری ColorOS 15 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 به بازار عرضه شده و از یک دکمه مجازی حساس به فشار و یک نوار لغزنده هشدار برخوردار خواهد بود.

اوپو قصد دارد که هم‌زمان با معرفی نسخه ماهواره‌ای اوپو فایند ایکس 8 پرو از یک‌سری لوازم جانبی مانند پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژر مغناطیسی 50 واتی و کیف مغناطیسی رونمایی کند. سری اوپو فایند ایکس 8 به احتمال زیاد در تاریخ 21 اکتبر، یعنی درست پس از برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان OPPO در 17 اکتبر، به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر جعبه اوپو فایند ایکس 8 و مشخصات این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر