coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آپدیت جدید تلگرام با تغییراتی در تماس‌های ویدیویی و امکانات بیشتری منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام با تغییرات عمده‌ای در بخش تماس‌های ویدیویی برای کاربران ios منتشر شد. این بروزرسانی با هدف بهبود تجربه‌ی کاربری کاربران در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش telegram، ویژگی‌های کاربردی و جذاب زیادی به تلگرام اضافه شده که در ادامه به تفصیل آنها را توضیح داده‌ایم. همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

آپدیت جدید تلگرام چه تغییراتی با خود به همراه دارد؟

ارسال گیفت: از این پس می‌توانید با ارسال گیفت مجازی مناسبت‌های خاص را به دوستانتان تبریک بگویید. دریافت‌کنندگان این گیفت‌ها می‌توانند آن را در پروفایل خود به نمایش بگذارند یا آنها را به تلگرام استارز (Telegram Stars) تبدیل کنند. تلگرام استارز برای مضامین مختلفی مانند حمایت از سازندگان محتوا و یا خرید از مینی اپلیکیشن‌ها کاربرد دارد. (شبیه به خرید درون برنامه‌ای)

کاربران می‌توانند با استفاده از این ویژگی همراه با گیفت‌ها پیام‌های سفارشی با انمیشن‌های جذاب به دوستانشان ارسال کنند.

همانطور که گفتیم، دریافت‌کننده علاوه بر نمایش هدیه در پروفایل خود، می‌تواند بخشی از ستاره‌های آن را برای خرید هدیه‌های بیشتر جمع کند. همچنین امکان مخفی کردن نام فرستنده هدیه نیز وجود دارد تا در صورت نمایش هدیه در پروفایل، نام فرستنده برای دیگر کاربران نمایش داده نشود.

احراز هویت جدید برای کسب‌وکارها

از آنجایی که هزینه تائید کدهای احراز هویت از طریق اس‌ام‌اس برای کسب‌و‌کارها بالاست، این امکان فراهم شده تا بتوانند کدهای تائید شماره‌تماس‌های مشتریان را از طریق تلگرام ارسال کنند و از طریق پلتفرم‌ Fragment هزینه‌ی آنها را بپردازند. این روش علاوه بر صرفه‌جویی‌ در وقت نسبت به ارسال پیامک مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز هست و امنیت بیشتری هم دارد.

بازطراحی سیستم گزارش‌دهی پیام‌ها

از سال 2015 این امکان برای کاربران تلگرام فراهم شد تا محتوای نامناسب را به مدیران تلگرام گزارش کنند. در آپدیت جدید تلگرام، سیستم گزارش‌دهی پیام‌ها پویاتر، دقیق‌تر و سریع‌تر شده است. این بازطراحی به مدیران تلگرام کمک می‌کند تا با استفاده از هوش مصنوعی، محتوای نامناسب را با سرعت بیشتری بررسی کرده و اقدام به حذف آن نمایند.

بازطراحی تماس‌های ویدیویی در آیفون

با این آپدیت، صفحه تماس‌های ویدیویی کاربران ios ارتقا یافته و مصرف باتری آیفون را بهینه‌تر کرده است. به این ترتیب آیفون‌دارها تجربه‌ی کاربری بهتری از تماس‌های ویدیویی خود خواهند داشت.

آپدیت جدید تلگرام چه تغییراتی با خود به همراه دارد؟

پشتیبانی از پروتکل RTMP در اندروید با آپدیت جدید تلگرام

ویژگی جدیدی که برای کاربران اندرویدی در دسترس قرار گرفته، پشتیبانی از پخش زنده با استفاده از فناوری RTMP است. این قابلیت پیش از این در دسترس کاربران ios و دسکتاپ قرار گرفته بود. به این ترتیب اندرویدی‌ها هم می‌توانند با استفاده از نرم‌افزارهایی همچون OBS Studio و XSplit Broadcaster محتوای زنده خود را با کیفیت بالا و کاملا حرفه‌ای با دیگران به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر