coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شیائومی SU7 اولترا احتمالا در اوایل سال 2025 میلادی به بازار عرضه می‌شود

خودروی برقی شیائومی SU7 اولترا با مشخصات قابل توجه و طراحی زیبا و نفس‌گیر به احتمال زیاد در اوایل سال 2025 میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، حرکت شیائومی در بازار خودروها همچنان در حال افزایش و پیشرفت است. امروز نیز شاسی بلند الکتریکی این غول فناوری با نام شیائومی SU7 Ultra، سرتیتر خبرها شده و ظاهرا قرار است که با مشخصات چشمگیر به زودی وارد بازار شود.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه شیائومی SU7 اولترا

نمونه اولیه Xiaomi SU7 Ultra به تازگی با پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز تست‌های لازم در پیست Nürburgring Nordschleife خبرساز شده است. این پیست یک مسیر چالش‌برانگیز است که اغلب برای آزمایش خودروهای رده بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آزمایش نه تنها قابلیت‌های بی‌نظیر خودرو را به نمایش گذاشته بلکه به عرضه قریب‌الوقوع آن نیز اشاره دارد. گفته می‌شود که نمونه اولیه این دستگاه در ماه اکتبر سال جاری به طور رسمی بار دیگر در پیست نوربرگ رینگ امتحان پس خواهد داد.

شیائومی SU7 اولترا

بر اساس اطلاعات موجود در گزارش‌ها، شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از شیائومی SU7 Ultra در سه ماهه اول سال 2025 میلادی است. ظاهر شدن این دستگاه در اپلیکیشن خودکار شیائومی نیز به این ادعا قوت بخشیده است.

شیائومی SU7 اولترا با فناوری پیشرفته و عملکرد استثنایی آماده است تا بخش خودروهای الکتریکی را زیرورو کند. این وسیله نقلیه که بدنه آن کاملا از فیبر کربن ساخته شده، دارای وزن بسیار کم 1900 کیلوگرمی است که به شتاب و حداکثر سرعت چشمگیر آن کمک می‌کند.

در بخش داخلی خودروی الکتریکی شیائومی SU7 Ultra از یک پیشرانه الکتریکی قدرتمند استفاده شده که خروجی ترکیبی 1548 اسب بخار را ارائه می‌دهد. این مسئله باعث شده که این شاسی بلند تنها در عرض 1.97 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت بیش از 350 کیلومتر در ساعت برسد. سیستم ترمز نیز با فاصله توقف 25 متر در سرعت 100 کیلومتر در ساعت، به همان اندازه حیرت‌انگیز است.

شیائومی SU7 اولترا

شایان ذکر است که شیائومی یک رویداد مهم معرفی را برای پایان ماه اکتبر برنامه‌ریزی کرده و طی آن از سری 15 شیائومی و سری پد 7 شیائومی در کنار سایر محصولات مورد انتظار رونمایی خواهد کرد. ممکن است که در این رویداد نقشه راه SU7 Ultra و به طور کلی Xiaomi EV نیز روشن‌تر شود.

اگر به یاد داشته باشید، خودرو برقی شیائومی SU7، در ماه سپتامبر به فروش قابل توجهی در حدود 16000 دستگاه دست یافت و در چهارمین ماه متوالی فروش با بیش از 10000 دستگاه رکورد زد. این شرکت با هدف دستیابی به فروش 20000 واحدی در ماه اکتبر، خطوط تولید را با هوش مصنوعی و تولید هوشمند بهینه‌سازی کرده تا کارایی و بازدهی را افزایش دهد. می‌توان گفت که شیائومی SU7 در مقابله با مدل 3 و مدل Y تسلا، با مقرون‌به‌صرفه بودن، فناوری پیشرفته و قابلیت کمک راننده هوش مصنوعی، نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه شیائومی SU7 اولترا و مشخصات این خودرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر