coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ عرضه سری آنر ایکس 60 اعلام شد

شرکت آنر با انتشار یک بیانیه رسمی از تاریخ عرضه سری آنر ایکس 60 پرده برداشت. این سری با سه مدل به زودی برای عرضه به بازار آماده خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت آنر در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است که سری آنر X60 را در ساعت 19:30 (به وقت محلی چین) تاریخ 16 اکتبر به بازار عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود که این سری حداقل شامل سه مدل با قابلیت شارژ سریع 35 واتی و 66 واتی باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود که در این نسل از گوشی‌های آنر همچنان شاهد ارائه نمایشگرهای دوگانه خمیده، دوام بالا و عمر باتری چشمگیر با پیشرفت‌های بیشتر خواهیم بود.

راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه سری آنر ایکس 60

سری آنر X50 که در جولای 2023 معرفی شد، با فروش بیش از 15 میلیون دستگاه در کمتر از 15 ماه (به طور متوسط ​​در هر 2.7 ثانیه یک فروش)، به موفقیت قابل توجهی دست یافت. این بدان معناست که ارتفاع مجموع واحدهای فروخته شده این سری، علیرغم نمایه باریک 7.98 میلی‌متری، از ارتفاع 13 قله اورست فراتر می‌رود. اکنون، به نظر می‌رسد که سری X60 آنر نیز مسیر نسل قبلی را در پبش گرفته و بر روی نقاط قوت آن ساخته خواهد شد. تمرکز اصلی آنر در ساخت و تولید این گوشی‌ها بر جنبه‌هایی مانند عملکرد و دوام خواهد بود.

گزارش‌های اخیر تقریبا همه چیز را درباره Honor X60 فاش کرده‌اند. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح FHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی باشد. در بخش داخلی این دستگاه از تراشه دایمنسیتی 7025 مدیاتک به همراه 12 گیگابایت رم، 12 گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده و منبع تغذیه نیز یک باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 35 واتی خواهد بود. این دستگاه از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پنل پشت و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در پنل جلو برخوردار خواهد بود. بخش نرم افزاری نیز بر روی رابط کاربری MagicOS 8 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 اجرا خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، سری آنر ایکس 50 سال گذشته شامل چندین مدل با نام‌های آنر X50i، آنر X50i پلاس، آنر X50، آنر X50 پرو و آنر X50i جی تی بود. این دستگاه‌ها به ترتیب از دایمنسیتی 6020، دایمنسیتی  6080، اسنپدراگون 6 نسل 1 و اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 (برای مدل‌های پرو و جی تی) استفاده می‌کردند. حال، به نظر می‌رسد که نسل جدید گوشی‌های این شرکت حداقل از سه مدل با نام‌های آنر X60، آنر X60 پرو و آنر X60 جی تی برخوردار خواهد بود. البته ممکن است که مدل GT کمی دیرتر از سایر مدل‌ها در سال جاری معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ عرضه سری آنر ایکس 60 و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر