coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

رنگبندی سری آنر ایکس 60 و تبلت جی تی پرو فاش شد [+ پیکربندی]

محصولات جدید آنر برای پیش سفارش در وب‌سایت رسمی این شرکت لیست شده‌اند و به دنبال آن رنگبندی سری آنر ایکس 60 و تبلت جی تی پرو لو رفته است.

شرکت آنر به تازگی در بیانیه‌ای اعلام کرده است که سری گوشی‌های هوشمند Honor X60 خود را در تاریخ 16 اکتبر در چین معرفی خواهد کرد. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این شرکت پیش از عرضه رسمی، دو گوشی Honor X60 و Honor X60 Pro را برای پیش‌سفارش در فروشگاه آنلاین خود لیست کرده است. علاوه بر این، در این وب‌سایت تبلت Honor GT Pro برای پیش خرید فهرست شده است. به لطف این لیست‌های رسمی، اطلاعاتی درباره مقدار رم، فضای ذخیره‌سازی و رنگبندی این محصولات فاش شده که در ادامه با شما به اشتراک می‌گذاریم.

راهنمای خرید تکراتو

پیکربندی و رنگبندی سری آنر ایکس 60

این‌طور که پیداست، آنر X60 و آنر X60 Pro در چهار پیکربندی مختلف با 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهند شد. نسخه پایه این سری در رنگ‌هایی مانند مشکی، سبز و سفید در دسترس بوده و نسخه پرو در چهار رنگ‌ خاکستری، نارنجی، آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

رنگبندی سری آنر ایکس 60

جالب است بدانید که نسخه 12/512 گیگابایتی آنر X60 پرو از ارتباطات پیامکی ماهواره‌ای China Mobile Beidou پشتیبانی می‌کند و از این رو اولین گوشی غیرپرچمدار جهان با اتصال ماهواره‌ای خواهد بود.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات آنر ایکس 60 پرو در دست نیست، اما گزارش‌های اخیر جزئیات زیادی را درباره آنر X60 فاش کرده‌اند. انتظار می‌رود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز، تراشه دایمنسیتی 7025h، دوازده گیگابایت رم مجازی، باتری 5800 میلی آمپر ساعتی با شارژ 35 واتی، رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی باشد.

پیکربندی و رنگبندی تبلت آنر جی تی پرو

در حال حاضر، Honor Tablet GT Pro با صفحه نمایش 12.3 اینچی و پشتیبانی انحصاری از اتصال Wi-Fi برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گرفته است. مشخصات کامل این دستگاه هنوز فاش نشده اما بخش پیش‌سفارش نشان می‌دهد که این تبلت در چهار پیکربندی با 8 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه داخلی، 8 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت رم/ 256 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم/ 512 گیگابایت حافظه داخلی و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه خواهد شد.

رنگبندی سری آنر ایکس 60

این تبلت ممکن است که یک نسخه تغییر نام‌ یافته از MagicPad 2 باشد که در جولای سال 2024 به بازار عرضه شد. محض یادآوری، این تبلت دارای یک صفحه نمایش 12.3 اینچی اولد بود و فقط از اتصال وای‌فای پشتیبانی می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پیکربندی و رنگبندی سری آنر ایکس 60 و تبلت جی تی پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر