راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سری ویوو ایکس 200 با رم LPDDR5X اولترا پرو به بازار عرضه می‌شود

سری ویوو ایکس 200 با نوع جدیدی از حافظه وارد بازار خواهد شد. رم LPDDR5X اولترا پرو یکی از سریع‌ترین رم‌های حال حاضر صنعت موبایل است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، سری ویوو X200 نه تنها اولین سری با پردازنده دایمنسیتی 9400 مدیاتک خواهد بود، بلکه با نوع جدیدی از رم به نام حافظه اولترا پرو LPDDR5X وارد بازار خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

رم LPDDR5X اولترا پرو در سری ویوو ایکس 200

متاسفانه شرکت ویوو جزئیات زیادی را درباره رم LPDDR5X Ultra Pro به اشتراک نگذاشته اما احتمالا با همان RAM پرسرعت LPDDR5X که سامسونگ در اوایل سال جاری معرفی کرد، روبرو هستیم.

سامسونگ حتی اعلام کرده که Dimensity 9400 مدیاتک اولین تراشه‌ای خواهد بود که از این فناوری پیشرفته پشتیبانی می‌کند. بنابراین، احتمالا Vivo نیز از همین رم استفاده کرده و نام آن را برای بازاریابی و سروصدای بیشتر تغییر داده است. اگر سری X200 ویوو واقعا به همان رم LPDDR5X سامسونگ مجهز شده باشد، می‌توانیم انتظار پیشرفت چشمگیری را در عملکرد داشته باشیم.

سری ویوو ایکس 200

سامسونگ ادعا می‌کند که این رم جدید سرعت انتقال داده را به 10.7 گیگابیت در ثانیه می‌رساند؛ یعنی سریع‌ترین انتقال ممکن در صنعت موبایل. علاوه بر این، نسخه جدید رم LPDDR5X نوید 25 درصد افزایش عملکرد و 30 درصد ظرفیت بیشتر را نسبت به رم‌های قبلی می‌دهد.

شایان ذکر است که سامسونگ از آخرین فناوری پردازش DRAM دوازده نانومتری خود برای تولید این رم‌های LPDDR5X-10700 استفاده کرده و در نتیجه کوچک‌ترین دستگاه‌های LPDDR را به بازار عرضه می‌کند.

سری ویوو ایکس 200

برای بهره‌وری و صرفه جویی در مصرف انرژی، سامسونگ چندین ویژگی اختصاصی را اضافه کرده که از میان آنها می‌توان به سیستم بهینه‌سازی شده برای تنظیم مصرف انرژی بر اساس حجم کاری اشاره کرد. این نوآوری، بهره وری انرژی را تا 25 درصد بهبود بخشیده و به افزایش عمر باتری در گوشی‌های هوشمند کمک می‌کند.

زمان عرضه رسمی سری ویوو X200 در چین برای 14 اکتبر تعیین شده است، حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا LPDDR5X Ultra Pro به موارد ذکر شده در تیزرهای تبلیغاتی جامه عمل می‌پوشاند یا خیر.

ترکیبی از جدیدترین پردازنده مدیاتک و سریع‌ترین رم موجود در بازار، سری Vivo X200 را به گزینه‌ای جذاب و بی‌نظیر برای کاربران تبدیل خواهد کرد. با این حال، تا زمانی که ویوو ماهیت دقیق و معیار عملکرد LPDDR5X Ultra Pro را روشن نکرده نمی‌توانیم با اطمینان در این باره نظری بدهیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره استفاده از رم LPDDR5X اولترا پرو در سری ویوو ایکس 200 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر