راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مونتاژ اطلس، سهند و شاهین در بلاروس ؛ سایپا چه برنامه‌ای دارد؟

سایپا قصد مونتاژ اطلس، سهند و شاهین در بلاروس را دارد. آیا خودروهای جدید دومین خودروساز برتر ایران در شعبه بلاروس سایپا دیده می‌شوند؟ برنامه سایپا چیست؟

سایپا به تازگی خبر داده است که قصد مونتاژ اطلس، سهند و شاهین در بلاروس را دارد. بدین وسیله این شرکت ایرانی با کارخانه‌ای در بلاروس همکاری خواهد کرد. حالا چه تعداد خودو در این کارخانه تولید خواهد شد و یا چقدر مشتری جذب خودروهای سایپا شوند، هنوز مشخص نیست.

راهنمای خرید تکراتو

لازم به ذکر است که بلاروس یکی از مشتریان محصولات سایپا است و سایپا قصد داشت تعداد بالایی شاهین و کوییک با کیفیت بسیار بالا را به این کشور و کشور روسیه صادر کند. حتی کار به جایی رسید که سایپا در یکی از نمایشگاه‌های خودرو روسیه، هاچ‌بک کوییک و شاهین را به معرض نمایش گذاشت. در آن زمان بود که رسانه‌های روسیه از کیفیت پایین محصولات این شرکت و وجود بوی نامطبوع خودرو انتقاد کردند.

به هر صورت 1 پیس نمایندگی سایپا در بلاروس رسماً افتتاح شد و آغاز همکاری سایپا با کشور بلاروس از آنجا آغاز شد. همچنین چند روز پس از افتتاح نمایندگی بلاروس، نمایندگی سایپا در روسیه هم با شاهین، کوییک و ساینا S افتتاح شد. حال یک کارخانه در این کشور قرار است سه خودرو محبوب سایپا را مونتاژ کند. جزئیات خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

مونتاژ اطلس، سهند و شاهین در بلاروس

رسانه‌های روسی به تازگی اخباری مبنی‌بر مونتاژ خودروهای سایپا در کارخانه «یونیسون» واقع در این کشور منتشر کرده‌اند. این کشور قصد دارد از سال 2025 حداقل سه خودرو شاهین، سهند و اطلس را در این کارخانه مونتاژ کند.

از لحاظ قیمت نیز قیمت هر خودرو به دلار مطابق زیر مشخص شده است:

  • شاهین پلاس: 15000 دلار
  • کامپکت سهند: 13000 دلار
  • هاچ‌بک اطلس: 12500 دلار

یبشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تولید و مونتاز محصولات سایپا در بلاروس چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر