راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هوش مصنوعی Imagen 3 به جمینای اضافه شد؛ تجربه جدید تولید تصاویر واقعی با هوش مصنوعی

گوگل هوش مصنوعی Imagen 3 را به دستیار هوش مصنوعی خود اضافه کرده است. کاربران می‌توانند با استفاده از مدل جدید تصاویر دلخواه خود را تولید کنند.

آنطور که مشخص است گوگل قصد دارد دستیار هوش مصنوعی خود را توانمندتر کند. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که یک مدل جدید به جمینای اضافه می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از هوش مصنوعی Imagen 3 در هر زمینه‌ای که می‌خواهند تصویر تولید کنند.

راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی Imagen 3 به جمینای می‌آید

گوگل با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص مدل جدید هوش مصنوعی‌اش توضیح داد:

تولید تصویر با Imagen 3 اکنون در دسترس تمام کاربران جمینای در سراسر جهان قرار گرفته است. Imagen 3 باکیفیت‌ترین مدل تولید تصویر فعلی ماست و سطح بالایی از فوتورئالیسم، پیروی از قوانین و خطای کمتر را ارائه می‌کند.

هوش مصنوعی Imagen 3 به جمینای اضافه شد؛ تجربه جدید تولید تصاویر واقعی با هوش مصنوعی

البته مثل هر ویژگی جدیدی این قابلیت هم با محدودیت‌هایی مواجه است. به‌طور مثال هوش مصنوعی Imagen 3 فعلا نمی‌تواند تصاویر افراد مشهور را تولید کند.

مشترکین Gemini Advanced می‌تواند از این قابلیت استفاده کنند. البته برای خرید این طرح گوگل باید ماهانه 19.99 دلار هزینه کنید.

هوش مصنوعی Imagen 3 بیشتر بر سبک فوتورئالیسم تمرکز دارد. بنابراین عکس‌های تولید شده با این مدل جلوه‌های نوری دقیقی را ارائه می‌دهند، این به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر واقعی و زنده‌تری را خلق کنند.

این مدل اولین بار در مراسم گوگل I/O 2024 معرفی شد. کاربران پیش از این می‌توانستند از طریق سرویس AI Test Kitchen از این هوش مصنوعی استفاده کنند؛ اما به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با افزودن آن به جمینای، امکان استفاده از Imagen 3 را برای کاربران بیشتری فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر