راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

زمان عرضه L90 ایرانی رسماً مشخص شد؛ کادیلا یا آرین؟

زمان عرضه L90 ایرانی مشخص شد. پارس خودرو هنوز مشخص نکرده که نسخه ایرانیزه شده تندر 90، کادیلا نام دارد یا آرین؛ اما به نظر آرین مناسب‌تر است.

1 ماه پیش بود که پارس در اطلاعیه‌ای از تولید آزمایشی ال 90 ایرانی در کارخانه خود خبر داد. این خودرو که در رسانه‌های اروپایی به شدت مورد تمسخر قرار گرفت، قرار است تا آخر سال جاری راهی بازار شود.

راهنمای خرید تکراتو

3 هفته پیش هم نسخه نهایی L90 ایرانی در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شد تا طراحی نهایی و کامل آن مشخص باشد. حال پارس خودرو زمان عرضه L90 ایرانی را نیز اعلام کرده است. البته هنوز مشخص نیست که نام اصلی آن کادیلا خواهد بود یا آرین؛ اما به نظر می‎‌رسد که بنا به دلایلی مانند شباهت کادیلا به برند خودروساز آمریکایی «کادیلاک» نام این خودرو به پارس خودر آرین تغییر پیدا کند. جزئیات خبر را در ادامه نوشته بخوانید.

زمان عرضه L90 ایرانی مشخص شد

در فروردین ۱۴۰۲، گروه خودروسازی سایپا برای اولین‌بار از ال ۹۰ ایرانیزه شده را رونمایی و سپس مدیر پشتیبانی فروش و خدمات پس از فروش پارس خودرو خبر از عرضه این خودرو به همراه سهند پلاس یا همان سهند اتوماتیک در 3 ماهه پایانی سال داد. این بدان معناست که پارس خودرو در اواخر سال جاری دو محصول جدید را به سبد عرضه خود اضافه می‌کند و به‌زودی دو محصول وارداتی نیز به این سبد افزوده خواهد شد تا این زیرمجموعه سایپا فعال‌تر شود.

زمان عرضه L90 ایرانی مشخص شد

L90 ایرانی چه نامی خواهد داشت؟

نام احتمالی ال ۹۰ ایرانیزه، آرین است. ال ۹۰ ایرانی که در فروردین ۱۴۰۲ با نام کادیلا رونمایی شد، با انتقادات زیادی به دلیل شباهت به برند خودروسازی کادیلاک مواجه شد. پارس خودرو که روزگاری مونتاژ کادیلاک را در ایران انجام می‌داد، حالا به تولید سهند و P90 روی آورده است.

با کنار رفتن نام کادیلا، این خودرو بیشتر با نام P90 یا ال ۹۰ ایرانی شناخته شد، اما P90 نام پروژه این محصول بود و از همان ابتدا مشخص بود که پارس خودرو نام دیگری را برای این سدان در نظر خواهد گرفت. اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که نام پیشنهادی و احتمالی این خودرو «آرین» خواهد بود و این سدان اقتصادی با نام پارس خودرو آرین عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما نام کادیلا برای نسخه ایرانیزه شده ال 90 مناسب‌تر است یا آرین؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر