راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نسخه ارزان قیمت اپل ویژن تا سال 2025 به بازار می‌آید

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند اپل قصد دارد نسخه مقرون به‌صرفه تری از هدست واقعیت مجازی خود تولید کند. نسخه ارزان قیمت اپل ویژن 2025 روانه بازار می‌شود.

مارک گرمن، در خبرنامه جدیدش اعلام کرد که نسخه ارزان قیمت اپل ویژن سال آینده میلادی از راه می‌رسد. آنطور که مشخص است نسخه جدید هدست واقعیت مجازی اپل با قیمتی حدود 2000 دلار عرضه می‌شود. همانطور که می‌بینید نسخه جدید از سایر محصولات اپل ارزان‌تر است اما نسبت به محصول مشابه سایر رقیبان قیمت بالاتری دارد.

راهنمای خرید تکراتو

نسخه ارزان قیمت اپل ویژن به تراشه ضعیف‌تری مجهز می‌شود

ویژن پرو پرچمدار اوایل سال 2024، با قیمت 3500 دلار معرفی شد. پیش‌تر نیز گزارش‌هایی مبنی بر توقف تولید ویژن پروها منتشر شده بودند. به نظر می‌رسد قیمت بالای این محصولات غول فناوری آمریکایی را از تولید منصرف کرده است و به سمت تولید یک نسخه ارزان‌تر سوق داده است.

نسخه ارزان قیمت اپل ویژن تا سال 2025 به بازار می‌آید

مارک گرمن همچنین اعلام کرده نسخه ارزان قیمت ویژن پرو احتمالا به پردازنده ضعیف‌تری مجهز خواهد شد. اپل برای تولید بدنه هدست جدید خود احتمالا از مواد ارزان‌ قیمت‌تری استفاده می‌کند. بنابراین به‌جای بدنه آلومینیومی و شیشه‌ای، با یک بدنه پلاستیکی مواجه خواهیم شد.

همانطور که می‌دانید ویژن پرو به تراشه‌ی M2 مجهز بود. به نظر می‌رسد اپل از یکی از تراشه‌های سری A مانند A18 Pro در هدست ارزان خود استفاده کند.

قابلیت EyeSight یکی از ویژگی‌هایی است که در سری‌های پرچمدار ویژن پرو وجود داشت و به کاربران اجازه می‌داد با استفاده از نمایشگرهای روی هدست با فضای بیرون ارتباط چشمی برقرار کنند.؛ اما متاسفانه گرمن اعلام کرده که این قابلیت در نسخه ارزان قیمت اپل ویژن وجود ندارد.

البته این قابلیت چندان هم جذاب نبود بنابراین منطقی است که اپل برای کاهش هزینه‌ها از آن صرف نظر کند. اپل انتظار دارد نسخه ارزان‌ترش دو برابر مدل پرچمدار فروش داشته باشد.

البته غول فناوری آمریکایی یک هدست دیگر را با مشخصات بهبود یافته‌تر و تراشه‌ی سریع‌تر، برای عرضه در سال 2026 آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر