راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آیکون گوگل لنز از کادر ویژگی‌ Circle to Search حذف شد

به‌نظر می رسد گوگل با هدف ساده‌سازی و کاهش شلوغی کادر ویژگی Circle to Search آیکون گوگل لنز را حذف کرده است.

پیش از این اقدام، کاربران با فعال کردن این ویژگی، در قسمت پایینی صفحه، کادر جستجویی مشاهده می‌کردند که در آن چند آیکون برای دسترسی به قابلیت‌های مختلف وجود داشت. اینکه هدف اصلی گوگل ساده‌سازی یا چیز دیگری بوده مشخص نیست؛ اما هرچه هست حذف آیکون گوگل لنز از کادر Circle to Search، جستجوی تصاویر را سخت‌تر خواهد کرد.

راهنمای خرید تکراتو

حذف آیکون گوگل لنز از Circle to Search؛ قابلیت یا دردسر؟

به‌گزارش 9to5google، این تغییر برای گوشی‌هایی غیر از پیکسل اعمال شده است. به‌نظر می‌رسد حذف میانبر گوگل لنز نه‌تنها کمکی به کاربر نمی‌کند بلکه مراحل دسترسی را پیچیده‌تر کرده و باعث شده تا برای رسیدن به هدف، چندین مرحله اضافی طی کنند.

شاید هدف گوگل بهبود رابط کاربری بوده و قصد داشته تا تجربه‌ی کاربری ساده‌تر و روان‌تری ارائه کند، اما لزوم حذف این میانبر را به شخصه درک نمی‌کنم. این تغییر نه تنها برای کاربر فایده‌ای نداشته بلکه باعث می‌شود زمان بیشتری صرف کند و برای استفاده از این ویژگی به ویجت‌ها یا اپلیکیشن‌ها جداگانه روی بیاورد.

با اینحال گزارش شده که قابلیت Circle to Search به زودی شاهد تغییرات جالبی خواهد بود و کاربران می‌توانند از آن برای ویدیوها البته به جز ویدیوهای یوتیوب استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر