راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی هفته آینده برگزار می‌شود

بالاخره پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان تاریخ برگزاری انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی مشخص شد. این انتخابات که قرار بود در سال 1400 انجام شود پس از گذشت اندی سال برای 30 مهر 1403 تعیین شده است.

به‌گزارش پیوست، طبق اطلاعیه روابط عمومی این اتحادیه، تمامی افرادی که پروانه‌کسب در رسته‌های صنفی مرتبط دارند می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند. آنها می‌توانند در روز دوشنبه 30 مهر 1403 با در دست داشتن پروانه کسب یا کار شناسایی معتبر مانند کارت ملی، از ساعت 9 صبح تا 14 عصر حضور بهم رسانده و در این انتخابات شرکت کنند.

راهنمای خرید تکراتو

انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی 30 مهر برگزار می‌شود

در این انتخابات قرار است هفت نفر به عنوان اعضای هیئت مدیره و سه نفر علی‌البدل بهمراه دو نفر بازپرس (اصلی و علی‌البدل) انتخاب شوند. کاندیداهای این دوره از انتخابت اتحادیه کسب‌و‌کارهای مجازی شامل سام مدن‌پور، پشتون پورپزشک، رضا الفت نسب، کسری صادقی‌زاده، صادق محمدی، محمد امین روان‌بخش و ایمان رادمنش می‌شوند. این افراد ائلافی تحت عنوان تاد را تشکیل داده‌اند.

تاخیرها در برگزاری انتخاب باعث شده بود نگرانی‌هایی در خصوص ادامه فعالیت این اتحادیه ایجاد شود. به‌خصوص اینکه انتخابات 19 اردیبهشت 1401 به‌یکباره لغو شد و فرایند برگزاری انتخاب طولانی شد. این امر باعث شد گمانه‌ زنی‌های مبنی بر نبود تمایل به ادامه فعالیت این صنف بیشتر شود.

انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی 30 مهر برگزار می‌شود

نزدیک به دوسال است که این انتخابات به تعویق افتاده و در چند نوبت تاریخ‌های متفاوتی برای برگزاری تعیین شد. مثلا طی جلسه‌ای که در فروردین 1403 انجام شد گمان می‌رفت که انتخابات در خرداد برگزار خواهد شد اما در نهایت تا قبل از پاییز 1403 برنامه‌ریزی نهایی انجام و قرار شد 30 مهر برگزار شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر