راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی [+ جزئیات]

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، از اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی خبر داد. این طرح از ماه آینده اجرایی می‌شود.

در کنار همه خدماتی که پیش‌تر با هوش مصنوعی کامل‌تر شده، استفاده از هوش مصنوعی برای اجرای طرح ترافیک نیز خالی از لطف نیست. طبق گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت، برای سال آینده برنامه داریم، طرح ترافیک را به این تکنولوژی مجهز کرده تا به واسطه آن بتوانیم میزان بهره‌وری و ورود و خروج وسایل نقلیه را به شکل بهتر و دقیق‌تری انجام دهیم. اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی می‌تواند حساسیت تردد را به شدت افزایش داده و به طبع با اعمال جریمه‌های بیشتر، میزان تردد را کاهش دهد.

راهنمای خرید تکراتو

به نقل از ایسنا؛ پوریا علیمردانی، درباره آخرین وضعیت مطالعات طرح ترافیک تهران بیان کرد: «مطالعات برای سال آینده تغییرات گسترده‌ای را در دست کار دارد. یکی از این تغییرات جدی، حساس شدن به میزان بهره‌برداری و ورود و خروج در محدوده طرح ترافیک با کمک هوش مصنوعی است.» جزئیات بیشتر خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی

علیمردانی در خصوص بررسی و تصویب طر ترافیک جدید گفت:

«تحولات اساسی در طرح ترافیک جدید پیش‌بینی می‌شود و امید است از ابتدای سال آینده اجرایی شود. این طرح در آبان‌ماه سال جاری در شورای ترافیک تهران بررسی و پس از تصویب به شورای شهر ارسال می‌شود تا نرخ‌گذاری و تصویب نهایی انجام شود.»

اجرای طرح ترافیک جدید تهران با هوش مصنوعی

تغییرات در محدوده طرح ترافیک

علیمردانی در پاسخ به سؤالی درباره کاهش یا افزایش محدوده طرح ترافیک توضیح داد: «طبق نتایج مطالعات، تغییر محدوده مشخص شده اما هنوز نهایی نشده است. برخی معابر پرتردد و ترافیکی به مجموعه طرح اضافه می‌شوند، اما محدوده فعلی تغییر نمی‌کند.»

اعمال امتیازات جدید برای ساکنان محدوده طرح

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تمهیدات جدید برای ساکنان محدوده طرح ترافیک نیز بیان کرد:

«امتیازات فعلی کافی نیست و در بازنگری طرح ترافیک جدید، تمهیدات جدیدی مدنظر است تا ساکنان کمتر تحت تأثیر قرار گیرند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تجهیز دوربین‌ها و سیستم طرح ترافیک تهران به هوش مصنوعی چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر