راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نسخه گلوبال ریلمی جی تی 7 پرو در حداکثر روشنایی از وان پلاس 13 پیشی می‌گیرد

نسخه گلوبال ریلمی جی تی 7 پرو از صفحه نمایش سفارشی سامسونگ استفاده خواهد کرد که حداکثر روشنایی آن به 2000 نیت می‌رسد.

افشاگری به نام Digital Chat Station ادعا کرده که نسخه جهانی ریلمی جی تی 7 پرو به یک صفحه نمایش سفارشی از سامسونگ مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این صفحه نمایش از نمایشگر BOE موجود در نسخه چینی گران‌تر خواهد بود. اکنون، گزارش وب‌سایت خبری gizmochina نشان می‌دهد که این صفحه نمایش سفارشی حداکثر روشنایی 2000 نیت (HBM) را ارائه خواهد داد که نسبت به حداکثر روشنایی 1600 نیتی Realme GT5 Pro ارتقای بزرگی محسوب می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

صفحه نمایش نسخه گلوبال ریلمی جی تی 7 پرو

گفته می‌شود که حداکثر روشنایی صفحه نمایش BOE X2 گوشی OnePlus 13 برابر با 1600 نیت خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، اوج روشنایی یا همان HBM نشان دهنده سطح روشنایی نمایشگر گوشی در زیر نور مستقیم خورشید است و یکی از شاخص‌های مهم برای سنجش وضوح و دید نمایشگر محسوب می‌شود.

با این حال، حداکثر روشنایی دستی مانند نسل قبلی یعنی ریلمی جی تی 5 پرو در حدود 1000 نیت خواهد بود. متأسفانه، هنوز اطلاعاتی درباره اوج روشنایی به هنگام تماشای محتوای HDR در دست نیست.

نسخه گلوبال ریلمی جی تی 7 پرو

علاوه بر این، گزارش شده که Realme GT 7 Pro به تراشه پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 (اسنپدراگون 8 الیت) مجهز خواهد شد. این تراشه با عملکرد درجه یکی که در تست‌های گیک‌بنچ داشته، قدرت پردازشی خود را ثابت کرده است. با این حال، بسیاری از کاربران نگران مواردی مانند بهره‌وری انرژی و گرمایش این تراشه هستند؛ چرا که این تراشه معماری هسته‌ای کاملا متفاوتی دارد و سرعت کلاک آن به 4.32 گیگاهرتز می‌رسد.

در گزارش‌های پیشین ادعا شده است که دمای CPU این تراشه در حین استفاده معمولی به بیش از 98 درجه سانتیگراد رسیده است. اکثر پرچمداران سال 2024 (از جمله آنهایی که دارای تراشه Dimensity 9400 مدیاتک هستند) در مقایسه با نسل‌ قبلی خود باتری‌های عظیمی دارند. این مسئله می‌تواند به دلیل هسته اصلی Cortex-X925 باشد. با این حال، ما باید صبر کنیم تا ببینیم که تولیدکنندگان چگونه عملکرد و حرارت را مدیریت و تنظیم خواهند کرد.

باتری ریلمی GT 7 Pro نیز به احتمال زیاد ظرفیتی بیش از 6000 میلی آمپر ساعت خواهد داشت؛ یعنی بزرگترین باتری که تاکنون در یک گوشی realme دیده شده است. به گفته DCS، این باتری 6 سلولی خواهد بود و بنابراین از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به اطلاعات موجود در لیست 3C، یک شارژر 120 واتی در جعبه این گوشی وجود خواهد داشت.

با پیروی از ترند فعلی، ریلمی نیز از فناوری باتری آند سیلیکونی کربنی استفاده کرده و از این رو انتظار می‌رود که علیرغم افزایش ظرفیت باتری، گوشی همچنان باریک و سبک باشد. اگر به یاد داشته باشید، Realme GT 5 Pro در تاریخ 7 دسامبر سال گذشته به طور انحصاری در بازار چین عرضه شد، بنابراین زمان عرضه ریلمی جی تی 7 پرو نیز باید در همین محدوده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه گلوبال ریلمی جی تی 7 پرو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر