راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آنر X5b و آنر X5b پلاس به عنوان دو گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه معرفی شدند

شرکت آنر در سکوت خبری و مطبوعاتی از دو گوشی اقتصادی آنر X5b و آنر X5b پلاس با باتری بزرگ 5200 میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت آنر در سکوت و بی سروصدا از دو گوشی هوشمند اقتصادی جدید خود با نام‌های Honor X5b و Honor X5b Plus در بازار خاورمیانه رونمایی کرده است. همان‌طور که از نام آنها پیداست، دو دستگاه با وجود برخی از تفاوت‌های جزئی، در بیشتر مشخصات با یکدیگر یکسان هستند. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دو گوشی در این مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات آنر X5b و آنر X5b پلاس

برای صفحه نمایش هر دو گوشی از یک پنل 6.56 اینچی TFT LCD با بریدگی قطره‌ای شکل و وضوح استاندارد 720 در 1612 پیکسل استفاده شده است. در پنل پشتی هر دو گوشی یک سیستم دوربین دوگانه به چشم می‌خورد که در نسخه پایه میزبان دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و در نسخه پلاس میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. با این حال، سنسور ثانویه در هر دو مدل یک لنز 0.8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز در هر دو گوشی یک لنز 5 مگاپیکسلی است.

در بخش سخت افزار سری X5b آنر از چیپست هلیو G36 مدیاتک بهره گرفته شده است. یک پردازنده مقرون‌به‌صرفه که معمولا در گوشی‌های اقتصادی و ارزانقیمت به کار می‌رود و عملکرد خوبی در استفاده روزمره و نت‌گردی از خود نشان می‌دهد. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که برای کارهایی مانند اجرای بازی‌های سنگین عملکرد پایداری داشته باشد. بخش نرم افزاری نیز با رابط کاربری MagicOS 8.0 اختصاصی آنر (مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14) کار می‌کند.

تفاوت اصلی بین این دو گوشی در بخش فضای ذخیره سازی است. آنر X5b از حداکثر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند، در حالی که آنر X5b Plus از حداکثر 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

گزینه اتصال به شبکه LTE محدود شده که منعکس‌کننده ماهیت اقتصادی این سری از گوشی‌های آنر است. شایان ذکر است که هر دو گوشی از یک باتری قابل توجه 5200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کنند که نوید ارائه طول عمر کافی برای استفاده روزانه را می‌دهد.

قیمت آنر X5b و آنر X5b پلاس

رنگبندی سری آنر X5b به دو گزینه آبی و مشکی محدود شده است. نحوه قیمت‌گذاری نیز دقیقا در محدوده مورد انتظار برای دستگاه‌های سطح پایه است. قیمت آنر X5b از 29.9 ریال عمان (تقریبا معادل 78 دلار آمریکا) شروع می‌شود، در حالی که آنر X5b پلاس با قیمت 399 ریال سعودی (تقریبا معادل 106 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی آنر X5b و آنر X5b پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر