راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تصاویر هواوی نوا 13 و نوا 13 پرو پیش از عرضه رسمی منتشر شد

تصاویر هواوی نوا 13 و هواوی نوا 13 پرو پیش از عرضه رسمی منتشر شده و طراحی این دو دستگاه را لو داده است. این دو گوشی به زودی در چین معرفی خواهند شد.

هواوی در بیانیه‌ای اعلام کرده که از سری گوشی‌های هوشمند نوا 13 خود در تاریخ 22 اکتبر در چین رونمایی خواهد کرد. نسخه جدید سیستم عامل هواوی با نام Harmony OS Next نیز در کنار سری هواوی Nova 13 معرفی خواهد شد. این شرکت احتمالا در طول رویداد معرفی، برنامه خود برای عرضه سیستم نرم افزاری جدید در محصولات مختلف از جمله گوشی‌ها، تبلت‌ها، صفحه نمایش‌های هوشمند و محصولات خانگی هوشمند را اعلام خواهد کرد. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، دو گوشی هواوی نوا 13 و هواوی نوا 13 پرو برای رزرو در Vmall هوآوی فهرست شده‌اند و از این رو طراحی آن دو فاش شده است.

راهنمای خرید تکراتو

تصاویر هواوی نوا 13 و نوا 13 پرو

لیست‌های رسمی نشان می‌دهند که سری هواوی نوا 13 در چهار رنگ سبز، سفید، بنفش و مشکی در دسترس خواهد بود. نسخه پایه در دو گزینه حافظه 256 و 512 گیگابایتی و نسخه پرو در سه گزینه حافظه 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

تصاویر هواوی نوا 13
طراحی هواوی نوا 13 و نوا 13 پرو

هواوی هنوز هیچ اعلامیه‌ای در خصوص مشخصات هواوی نوا 13 و نوا 13 پرو منتشر نکرده با این حال، این برند تأیید کرده است که هر دو دستگاه از پیام‌رسانی ماهواره‌ای Beiduo پشتیبانی خواهند کرد.

علاوه بر این، گزارش‌ها حاکی از آن هستند که هواوی Nova 13 و هواوی Nova 13 پرو به چیپست Kirin 9010 و 12 گیگابایت رم مجهز خواهند شد. نسخه پایه ممکن است که دارای یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی و یک دوربین دوگانه پشتی (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی + دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی) باشد.

از سوی دیگر، هواوی Nova 13 Pro احتمالا دارای دوربین سلفی دوگانه (60 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی) و دوربین پشتی سه‌گانه (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی RYYB+ دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی + دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی) خواهد بود.

متاسفانه ظرفیت باتری این دو گوشی هنوز اعلام نشده اما گفته می‌شود که هر دو دستگاه از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی خواهند کرد. برای حفظ امنیت کاربران نیز یک حسگر اثر انگشت، زیر نمایشگر هر دو گوشی تعبیه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تصاویر هواوی نوا 13 و نوا 13 پرو و مشخصات این دو گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر