راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سباستین بوبک، معاون پژوهش هوش مصنوعی مایکروسافت ، به OpenAI پیوست

گزارش شده که سباستین بوبک، معاون پژوهش هوش مصنوعی مایکروسافت تصمیم دارد به OpenAI بپیوندد. طبق گزارش‌ها او با هدف توسعه هوش مصنوعی انسان‌گونه (AGI) به این مجموعه خواهد پیوست.

به‌گزارش theinformation، هنوز مشخص نیست که سباستین بوبک چه سمتی در اوپن‌ای‌آی خواهد داشت؛ اما مایکروسافت اعلام کرد: « سباستین تصمیم دارد مایکروسافت ترک می‌کند تا بر روی توسعه هوش مصنوعی انسان‌گونه کار کند.»

راهنمای خرید تکراتو

پیوستن معاون پژوهش هوش مصنوعی مایکروسافت به OpenAI برای توسعه AGI

سخنگوی مایکروسافت تأیید کرده که Sebastien Bubeck شرکت را ترک کرده تا بتواند به شکل موثرتری در مسیر توسعه AGI کار کند. این در حالیست که تعداد زیادی از همکاران او به فعالیت خود در مایکروسافت ادامه خواهند داد و روی توسعه مدل‌های زبانی بزرگ متمرکز خواهند بود. تیم پژوهشی مایکروسافت پیش‌تر مقاله‌ای در باب مدل زبانی Phi منتشر کرده بودند. این مدل زبانی نسبت به مدل‌های زبانی بزرگتر کوچک‌تر بوده و بهینه‌تر طراحی شده است.

از سویی دیگر، سم‌ آلتمن، خروج افراد کلیدی اوپن‌ای‌آی مانند میرا موراتی را با تغییرات ساختاری شرکت بی ارتباط دانست و آن را تکذیب کرد. او تاکید کرده خروج این افراد به این معنا نیست که سیسات‌های اصلی OpenAI تغییر کرده و شرکت همچنان بر اصول خود مبنی بر توسعه و پیشرفت هوش مصنوعی پایبند است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر