راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ریلمی جی تی 7 پرو دارای باتری عظیم 6500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود

ریلمی جی تی 7 پرو ممکن است که با یک باتری عظیم 6500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 120 واتی به بازار عرضه شود.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت ریلمی در حال کار بر روی دو گوشی پرچمدار جدید برای عرضه به بازار چین است. یکی از آنها گوشی پرچمدار متمرکز بر عملکرد ریلمی جی تی نئو 7 است که در ماه دسامبر وارد بازار می‌شود و دیگری یک گوشی پرچمدار همه کاره با تنظیمات دوربین فوق العاده است که تا اوایل ماه نوامبر با نام Realme GT 7 Pro به بازار عرضه خواهد شد. اکنون، یکی از افشاگران مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، جزئیات مربوط به ظرفیت باتری ریلمی GT 7 Pro را فاش کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

باتری ریلمی جی تی 7 پرو

گزارش‌های پیشین حاکی از آن بودند که ریلمی GT 7 پرو از بزرگترین باتری به کار رفته در گوشی‌های هوشمند ریلمی برخوردار خواهد بود. حال، نشت جدید نشان می‌دهد که ظرفیت باتری این گوشی 6500 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

ریلمی جی تی 7 پرو

بلافاصله پس از انتشار پست مربوط به این اطلاعات در شبکه اجتماعی ویبو، رئیس بخش چینی شرکت  ریلمی، Xu Qi Chase، یک نظرسنجی را برای دانستن ترجیح کاربران درباره ترکیب باتری و شارژ منتشر کرده است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، یک گزینه All نیز گذاشته شده که نشان می‌دهد ممکن است واقعا یک باتری 6500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 120 واتی را دریافت کنیم.

ریلمی جی تی 7 پرو

علاوه بر این، DCS در پست خود اشاره کرده که صفحه نمایش سفارشی سامسونگ نه تنها عملکرد رنگی عالی را در اختیار کاربران این گوشی قرار خواهد داد بلکه با فناوری کاهش نور DC و فناوری پیشرفته محافظت از چشم حتی از آیفون 16 پرو مکس نیز بهتر خواهد بود. گفته می‌شود که حداکثر روشنایی این نمایشگر برابر با 2000 نیت خواهد بود.

همچنین به نظر می‌رسد که این صفحه نمایش دارای طراحی میکرو خمیده چهارگانه بوده و از وضوح 1.5K پشتیبانی خواهد کرد. شایان ذکر است که داخل این نمایشگر، یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک برای احراز هویت بیومتریک وجود خواهد داشت.

در بخش سخت‌افزاری ریلمی GT 7 Pro از چیپست قدرتمند اسندراگون 8 الیت کوالکام استفاده خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این گوشی دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه پشتی (دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز LYT-700، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با لنز LYT-600 و زوم 3 برابری) خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه با رابط کاربری Realme UI 5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره باتری ریلمی جی تی 7 پرو و سایر مشخصات این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر