راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

لنوو به عنوان اسپانسر اصلی جام جهانی فوتبال 2026 معرفی شد

گزارش شده که شرکت لنوو اسپانسر اصلی جام جهانی فوتبال 2026 خواهد بود. بعلاوه این شرکت از جام جهانی فوتبال زنان 2027 در برزیل نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به‌گزارش techradar، جام جهانی فوتبال 2026 مشترکا در کشورهای کانادا، مکزیک و ایالات متحده آمریکا برگزار خواهد شد و شرکت لنوو یکی از پیشروان صنعت فناوری، حمایت مالی این دوره از مسابقات را به عهده خواهد داشت.

راهنمای خرید تکراتو

همکاری لنوو و فیفا برای ارتقای تجربه هواداران در جام جهانی فوتبال 2026

این شرکت در مراسم تکنولوژی لنوو 2024 اعلام کرد که فناوری‌های پیشرفته‌اش که شامل لپ‌تاپ‌های ThinkPad، تبلت‌ها، گوشی‌های موتورولا و سرورها می‌شود را با هدف بهبود برگزاری مسابقات و تجربه‌ی هوادارن در اختیار فیفا قرار خواهد داد.

یانگ یوانکینگ رئیس و مدیرعامل لنوو در این خصوص گفت: «لنوو این افتخار را دارد که از چشم‌انداز فیفا در استفاده از فناوری برای ارتقای مسابقات، ارتقای تجربه طرفداران در سراسر جهان و پرورش نوآوری‌ها در چارچوب مسابقات، حمایت کند. از اینکه فناوری پیشرفته و هوش مصنوعی نوآورانه ما در مسابقات آینده موردتوجه قرار می‌گیرد و قدرت دگرگون‌کننده آن به جهان نمایش داده می‌شود، هیجان‌زده هستیم.»

همچنین جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در خصوص اسپانسری لنوو در جام جهانی فوتبال 2026 بیان کرد: « ما در فیفا متعهد هستیم تا  این مسابقات را در سطح جهانی توسعه بخشیده و آن را دسترس همه قرار دهیم. ما از اینکه با لنوو در این ماجراجویی و همکاری با این شرکت برای اجرای فناوری‌ها و نوآوری‌هایی که برنامه‌های ورزشی ما را گسترش می‌دهد هیجان زده هستیم. ترکیب اطلاعات و فناوری به ما در شناخت هواداران کمک خواهد کرد تا بتوانیم در جام جهانی 2026 و جام جهانی فوتبال زنان 2027 تجربه‌های بینظیر و فراموش‌نشدنی برای طرفداران ایجاد کنیم.»

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر