راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طراحی گلکسی اس 25 اولترا در بخش دوربین نسبت به نسل قبلی کمی متفاوت خواهد بود

افشاگری به نام Ice Universe عکسی را منتشر کرده و در آن طراحی گلکسی اس 25 اولترا در بخش دوربین را به تصویر کشیده است. تغییرات جزئی اما کاربردی هستند.

طبق معمول، انتظار می‌رود که سامسونگ در اوایل سال آینده از گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود رونمایی کند. شایعه شده است که گلکسی اس 25 اولترا تغییرات عمده‌ای را هم در بخش سخت افزار و هم در بخش نرم افزار به همراه خواهد داشت. یکی از این تغییرات، به گفته وب‌سایت خبری sammobile، ظاهر سیستم دوربین پشتی آن خواهد بود.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی گلکسی اس 25 اولترا

گلکسی S25 اولترا همانند نسل قبلی خود دارای دوربین چهارگانه خواهد بود، اما در سخت افزار و ظاهر این سیستم تغییراتی ایجاد خواهد شد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در اطراف لنز همه دوربین‌های پشتی یک حلقه فلزی وجود خواهد داشت. در میان لنز و حلقه فلزی نیز یک بخش پلاستیکی با الگوی دایره‌ای متحدالمرکز دیده می‌شود. فلاش LED این گوشی هم بین دوربین تله فوتو 3 برابری و واحد فوکوس خودکار لیزری قرار گرفته است.

طراحی گلکسی اس 25 اولترا

لبه‌های کناری گوشی فلزی هستند و کاملا صاف به نظر می‌رسند. از آنجایی که فریم وسطی گلکسی اس 24 اولترا از جنس تیتانیوم است، احتمالا جنس این لبه‌ها در نسل جدید نیز تیتانیومی خواهد بود. بزرگ‌ترین تفاوت بین این دو گوشی، گوشه‌های کمی گرد هستند که احتمالا در دست گرفتن و کار با آن را راحت‌تر خواهند کرد. این در حالی است که همه گوشی‌های سامسونگ از گلکسی اس 22 اولترا تا گلکسی اس 24 اولترا گوشه‌های تیزی دارند که در دست فرو می‌روند.

این تصویر مفهومی توسط افشاگر قابل اعتماد دنیای تکنولوژی یعنی Ice Universe منتشر شده و احتمال نزدیک بودن آن به واقعیت بالا است. بنابراین، Galaxy S25 Ultra احتمالا بسیار شبیه به تصویری خواهد بود که در بالا می‌بینید. همچنین این منبع اطلاعاتی اشاره کرده که رنگ اصلی گوشی خاکستری تیتانیومی خواهد بود، درست مانند گلکسی اس 24 اولترا.

مشخصات گلکسی اس 25 اولترا

شایعه شده است که پرچمدار جدید سامسونگ دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 الیت کوالکام، رم 12/16 گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی/512 گیگابایتی/1 ترابایتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی مجهز خواهد شد.

گلکسی S25 Ultra احتمالا با رابط کاربری One UI 7.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 به بازار عرضه خواهد شد. این رابط کاربری، به گفته شرکت سازنده، بسیار روان، قابل تنظیم و دارای ویژگی‌های جدید و غنی خواهد بود. از همه مهم‌تر اینکه، این دستگاه هفت آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی گلکسی اس 25 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر