راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو بار دیگر به دست افشاگران فاش شد

افشاگری به نام Digital Chat Station از مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو پرده برداشته است. این گوشی با تراشه پرچمدار کوالکام و باتری عظیم وارد بازار خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، وان پلاس ایس 3 پرو در ژوئن سال جاری به بازار عرضه شد و اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال کار بر روی سری Ace 5 است. در جدیدترین اخبار منتشر شده در وب‌سایت خبری gizmochina نیز افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، برخی از مشخصات کلیدی وان پلاس ایس 5 پرو را فاش کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو

به گفته این منبع اطلاعاتی، گوشی OnePlus Ace 5 Pro دارای صفحه نمایش تخت BOE X2 آمولد با وضوح 1.5K خواهد بود. استفاده از صفحه ‌نمایش تخت نشان ‌دهنده طراحی ممتازی است که این شرکت در نظر گرفته و بسیار مشابه پرچمداران آینده اوپو خواهد بود. با این حال، متاسفانه اندازه نمایشگر اعلام نشده و هنوز جزئیاتی در این باره در دست نیست.

مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو

شایان ذکر است که این افشاگر مستقیما نامی از دستگاه نبرده اما ذکر نام تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام با شماره مدل SM8750 و سایر مشخصات نام برده نشان می‌دهند که این گوشی چیزی نیست جز وان پلاس Ace 5 پرو. همان‌طور که می‌دانید، وان پلاس ایس 3 پرو و وان پلاس ایس 3 به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام به بازار عرضه شدند. بنابراین وان پلاس Ace 5 Pro امسال باید به تراشه Snapdragon 8 Gen 4 مجهز شده باشد.

همچنین شایعه شده است که وان پلاس ایس 5 پرو از ترند جدید این روزهای دنیای فناوری یعنی بسته‌بندی باتری آند سیلیکونی کربنی با ظرفیت بالا پیروی خواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی به احتمال زیاد 6000 میلی آمپر ساعت یا بیشتر خواهد بود که نسبت به  باتری 5500 میلی آمپر ساعتی وان پلاس Ace 3 Pro یک پیشرفت قابل توجه محسوب می‌شود. این افشاگر در گزارش‌های پیشین خود گفته است که ظرفیت باتری 6300 یا 6500 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع 100 واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در رابطه با دوربین‌ها، انتظار می‌رود که این گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX 906، سنسور ISOCELL JN1 به عنوان دوربین تله فوتو و الگوریتم پردازش تصویر مشابه سری اوپو Find X8 استفاده کند. برای کسانی که آشنایی ندارند، سنسور سونی IMX906 دارای وضوح 50 مگاپیکسل و اندازه 1/1.56 اینچ است. سنسور تله فوتو نیز دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی و اندازه 1/2.76 اینچی است. متأسفانه درباره سطح زوم دوربین تله فوتو هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

از سوی دیگر، وان پلاس Ace 5 (یا وان پلاس 13R برای بازار جهانی) قبلا در تست مدیریت حرارت در حین گیم‌پلی Genshin Impact ظاهر شده و توسعه و پیشرفت نمونه اولیه را ثابت کرده است. همچنین انتظار می‌رود که هر دو گوشی با رابط کاربری ColorOS 15 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 به بازار عرضه شوند. این رابط کاربری، بهبود بصری و یک‌سری ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات وان پلاس ایس 5 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر