راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی 14 و پوکو M7 در سال 2025 میلادی به بازار عرضه خواهند شد

دو گوشی جدید شیائومی یعنی ردمی 14 و پوکو M7 در پایگاه اطلاعاتی IMEI ظاهر شده‌اند. این مسئله به عرضه قریب‌الوقوع آنها اشاره دارد.

همان‌طور که می‌دانید، شیائومی، همواره با طیف گسترده‌ای از محصولات خود، پاسخگوی نیاز قشرهای مختلف کاربران بوده و از هر سو توجهات را به خود جلب کرده است. اخیرا نیز شیائومی با هدف پیشرفت در دنیای فناوری، رقابت در بخش گوشی‌های پایین‌رده و ارزانقیمت را با دو گوشی جدید خود یعنی Redmi 14 و POCO M7 سخت‌تر کرده است. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این دو گوشی در پایگاه داده و اطلاعات IMEI ظاهر شده‌اند که نشان‌دهنده نزدیک بودن زمان عرضه آنها است.

راهنمای خرید تکراتو

ردمی 14 و پوکو M7 در راه هستند

گوشی Redmi 14 4G در پایگاه داده و اطلاعات IMEI با شماره مدل‌های 25028RN03L ،25028RN03I ،25028RN03Y و 25028RN03A ظاهر شده است. حروف انتهایی این شماره مدل‌ها نشان دهنده بازار هدف آنها است. به عنوان مثال حرف L در پایان شماه مدل اول نشان می‌دهد که این مدل در آمریکای لاتین در دسترس خواهد بود، در حالی که حرف I در پایان شماره مدل دوم نشان می‌دهد که این مدل مختص به بازار هند خواهد بود. حرف Y نشان دهنده نسخه NFC ردمی 14 است، حرف A نیز نشان دهنده نسخه غیر NFC این دستگاه است. شایان ذکر است که این دستگاه‌ها دارای اسم رمز watt و volt خواهند بود.

ردمی 14

متاسفانه درباره مشخصات ردمی 14 هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما پیش‌بینی می‌شود که اکثر ویژگی‌ها مشابه با نسل قبلی یعنی Redmi 13 باشد. همان‌طور که می‌دانید، مشخصات ردمی 13 نیز کاملا مشابه نسل قبلی آن بود. بنابراین اگر شیائومی همین روند را در پیش گرفته باشد، Redmi 14 یک گوشی هوشمند کمی بهبود یافته نسبت به ردمی 13 خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه در سه ماهه دوم سال 2025 میلادی در بازار چین عرضه شود. همچنین گفته می‌شود که ردمی 14 برای ورود به بازارهای جهانی به پوکو ام 7 تغییر نام خواهد داد.

جالب است بدانید که POCO M7 4G نیز با شماره مدل‌های 25028PC03G ،25028PC03I و 25028PC03Y مشاهده شده است. بار دیگر، حروف انتهایی نشان می‌دهند که هر مدل در چه مناطقی در دسترس خواهد بود. حرف Y برای نسخه جهانی NFC به کار رفته، حرف G برای نسخه جهانی بدون NFC و حرف I نیز برای بازار هند. شیائومی تلاش کرده است که در هر دو گوشی بین قیمت و عملکرد یک تعادل مناسب را ایجاد کند. حال، باید صبر کنیم و ببینیم که ردمی 14 فورجی و پوکو M7 فورجی چه تاثیری در بخش گوشی‌های پایین رده بازار خوهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی اقتصادی ردمی 14 و پوکو M7 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر