راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ادغام ChatGPT با سیری ؛ دستیار مجازی اپل از همیشه هوشمندتر می‌شود

جستجو در کدهای بک‌اند نشان داده که اپل در حال آماده‌سازی ادغام ChatGPT با سیری است. به این ترتیب، سیری می‌تواند به پرسش‌های سخت‌تری پاسخ‌ دهد و حتی متن و عکس تولید کند.

به گزارش MacRumors، اپل در پشت‌ صحنه در حال آماده‌سازی مراحل اضافه کردن ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل اینتلیجنس به آی او اس 18، آیپد‌ او اس 18 و مک او اس 15 است و سری اول آن با انتشار آی او اس 18.1، آیپد او اس 18.1 و مک او اس 15.1 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اما این تمام ماجرا نیست.

راهنمای خرید تکراتو

مک رومرز اعلام کرده با بررسی کدهای بک‌اند به رفرنس‌های جدید رسیده که از ادغام سیری با ChatGPT خبر می‌دهند. درواقع، اپل خود را آماده می‌کند تا قابلیت پشتیبانی از ChatGPT را در Siri پیاده‌سازی کند.

از ادغام ChatGPT با سیری چه می‌دانیم؟

کدهای سیری به گزینه‌هایی برای متن‌ها و عکس‌های تولیدشده با چت جی‌پی‌تی اشاره می‌کنند؛ دو ویژگی که اپل می‌خواهد به‌زودی آنها را پیاده‌سازی کند.

ادغام ChatGPT با سیری

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان که بهار امسال برگزار شد، از ادغام ChatGPT با سیری خبر داد که به‌عنوان بخشی از ویژگی‌های Apple Intelligence معرفی شده بود. و این قابلیتی است که اپل قصد دارد تا قبل از پایان سال 2024 از آن رونمایی کند.

ادغام چت جی‌پی‌تی در نرم‌افزار فعلی که اپل در حال آزمایش آن است، وجود ندارد؛ اما انتظار داریم که همراه با آی او اس 18.2، آیپد او اس 18.2 و مک او اس سکویا 15.2 عرضه شود.

خبرها درباره اغام ChatGPT با سیری برای اولین‌بار از ماه اکتبر (اوایل مهر) منتشر شدند. همچنین، خبرهایی درباره هوش بصری شنیده شد که یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی است و اپل روی آن کار می‌کند. اما خبر مربوط به تولید عکس و متن با هوش مصنوعی، خبری کاملا جدید است و نشان می‌دهد که اپل در پشت صحنه به‌شدت در حال تلاش است تا این ویژگی را برای انتشار نهایی آماده کند.

نظر شما درباره ادغام هوش مصنوعی پیشرفته‌ی چت جی پی تی با سیری چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر