راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نسخه ویندوز ChatGPT به صورت پیش‌نمایش در دسترس کاربران پولی قرار گرفت

بنابر اعلام OpenAI نسخه ویندوز ChatGPT در دسترس برخی کاربران قرار گرفته است. البته نمونه پیش‌نمایش این چت‌بات است که فعلا کاربران اشتراکی می‌توانند از آن استفاده کنند.

به‌گزارش openai، نسخه کامل و بهبود یافته‌تر ویندوز ChatGPT تا پایان سال جاری میلادی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت اما در حال حاضر کاربران سرویس‌های ChatGPT Plus، Enterprise، Team و Edu قادر به استفاده از نسخه‌ی آزمایشی آن هستند.

راهنمای خرید تکراتو

نسخه ویندوز ChatGPT تا پایان 2024 در دسترس عموم قرار می‌گیرد

نسخه ویندوز اپلیکیشن ChatGPT عملکردی مشابه با نسخه‌ی مک دارد و به کاربران اجازه می‌دهد از طریق یک پنجره‌ی جداگانه با چت‌بات ارتباط برقرار کرده و گفتگو کنند. البته میانبری برای استفاده از اپلیکیشن ChatGPT نیز تعبیه شده و کاربران می‌توانند با فشردن آلت و اسپیس (Alt + Space) به سرعت به این برنامه دسترسی پیدا کنند.

از قرار معلوم این نسخه با ویندوز 10 و بسیاری از دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل سازگاری دارد. کاربران می‌توانند فایل‌ها و تصاویرشان را در فضای چت‌جی‌پی‌تی آپلود کنند.

اوپن‌ای‌آی فکرهای دیگری را در حال اجرا دارد. مثلا اینکه به کاربران اجازه دهد از نسخه پیش‌نمایش مدل پیشرفته هوش مصنوعی o1 استفاده کنند. نکته اینکه در حال حاضر برخی از ویژگی‌های نسخه‌ موبایلی مانند حالت صوتی پیشرفته در نسخه ویندوز وجود ندارد.

نسخه ویندوز ChatGPT تا پایان 2024 در دسترس عموم قرار می‌گیرد

OpenAI در ژوئن 2023 نسخه‌ مک ChatGPT را در دسترس قرار داد. پس از آن باگ امنیتی که در این نسخه ایجاد شده بود تا مکالمه‌های کاربران در فایل‌های متنی محافظت نشده ذخیر شود. البته این مشکل از سوی شرکت رفع شده و اکنون داده‌های کاربران با استفاده از رمزنگاری محافظت می‌شود.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، در حال حاضر تنها کاربران پولی این شرکت می‌توانند از نسخه ویندوز اپلیکیشن ChatGPT استفاده کنند اما اوپن‌ای‌آی وعده داده که تا پایان سال 2024 تمامی کاربران از آن بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر