راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی پرچمدار جدید ردمی با دو تراشه کوالکام و مدیاتک وارد بازار می‌شود

گوشی پرچمدار جدید ردمی با وجود اندازه جمع‌وجور و کامپکت، یک باتری بزرگ و تراشه‌های پرچمدار کوالکام و مدیاتک را در خود جای خواهد داد.

همان‌طور که می‌دانید، در اوایل هفته جاری گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد برند ردمی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند کوچک و جمع‌وجور است. انتظار می‌رود که این دستگاه علیرغم اندازه کوچک، دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی و باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی باشد. اکنون، در یک نشت جدید از وب‌سایت خبری gizmochina، جزئیاتی درباره سیستم سخت افزاری و پردازنده این گوشی نیز فاش شده که اگر درست باشد، بسیار جالب و هیجان‌انگیز است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی پرچمدار جدید ردمی

بر اساس گفته‌های افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، اسمارت پیکاچو، در شبکه اجتماعی Weibo، گوشی پرچمدار کامپکت ردمی به احتمال زیاد به عنوان بخشی از سری ردمی K80 (به دلیل استفاده از هشتگ #redmik80) با تراشه دایمنسیتی 9400 مدیاتک وارد بازار خواهد شد.

آنچه جالب توجه است این است که این افشاگر ادعا کرده سری ردمی K80 سال آینده یک ورژن دیگر با تراشه اسنپدراگون 8 الیت یا همان اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد داشت.

گوشی پرچمدار جدید ردمی

هنوز نمی‌توان درباره صحت این اطلاعات به صورت قطعی نظر داد، اما اگر این ادعا حقیقت داشته باشد، تصمیم ردمی برای استفاده از تراشه‌های پرچمدار دو شرکت بزرگ کوالکام و مدیاتک در یک سری مشابه بسیار جالب و قابل تحسین است.

متاسفانه به جز این مسئله، هنوز جزئیات زیادی درباره این گوشی جمع‌وجور از برند Redmi منتشر نشده است. با توجه به اطلاعات محدودی که وجود دارد، می توان با اطمینان گفت که این گوشی هنوز در مراحل اولیه توسعه است.

به نظر می‌رسد که تمرکز شیائومی در حال حاضر بر روی عرضه قریب‌الوقوع سری Redmi K80 با دو مدل ردمی K80 و ردمی K80 پرو در ماه آینده است. شایعات حاکی از آن است که ردمی K80 Pro دارای تراشه اسنپدراگون 8 الیت کوالکام خواهد بود. در عین حال، ردمی K80 به احتمال زیاد از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده خواهد کرد. اگر این گوشی جمع‌وجور واقعا بخشی از سری ردمی K80 باشد، احتمالا در ماه نوامبر در کنار برادران بزرگ‌تر خود به بازار عرضه خواهد شد.

این که یک گوشی جمع‌وجور و کامپکت از برند Redmi با پردازنده پرچمدار و باتری بزرگ داشته باشیم، بسیار هیجان‌انگیز است اما تا زمانی که شیائومی این دستگاه را به طور رسمی تأیید نکند، هیچ چیز قطعی نیست.

در هفته‌های آینده، اطلاعات و جزئیات بیشتری در این باره منتشر خواهد شد. با این حال، در حال حاضر، وجود و مشخصات دقیق این مینی پرچمدار هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی پرچمدار جدید ردمی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر