راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ایلان ماسک با جایزه 1 میلیون دلاری، آمریکایی‌ها را به رای‌ دادن تشویق می‌کند

میلیاردر پرحاشیه که حامی دونالد ترامپ در انتخابات 2024 آمریکا است، اعلام کرده که روزانه 1 میلیون دلار به یکی از شهروندان آمریکایی که برای رای دادن ثبت‌نام می‌کنند، جایزه می‌دهد. جایزه 1 میلیون دلاری برای شهروندانی است که در ایالت‌های حساس زندگی می‌کنند.

به گزارش رویترز، ایلان ماسک سعی دارد رای‌دهندگان کلیدی در ایالت‌های سرنوشت‌ساز را قبل از بسته شدن مهلت ثبت‌نام، تشویق کند تا هرچه زودتر برای رای دادن ثبت نام کنند.

راهنمای خرید تکراتو

این میلیاردر مشهور پیشنهاد مالی خود را برای رای‌دهندگانی که در ایالت‌های حساس هستند، افزایش داده تا دادخواست گرایش محافظه‌کاران را امضا کنند. او روز شنبه اعلام کرد که کمیته اقدام سیاسی حامی ترامپ (PAC)، هر روز تا زمان برگزاری انتخابات، به یک فرد از امضاکنندگان دادخواست، یک میلیون دلار اهدا خواهد کرد.

جایزه 1 میلیون دلاری ایلان ماسک برای تشویق به رای دادن

این دادخواست در اوایل ماه اکتبر راه‌اندازی شد. کمیته اقدام سیاسی آمریکا، این دادخواست را در حمایت از متمم‌های اول و دوم قانون اساسی آمریکا (آزادی بیان و حق حمل سلاح) منتشر کرده است.

ایلان ماسک با جایزه 1 میلیون دلاری، آمریکایی‌ها را به رای‌ دادن تشویق می‌کند

ایلان ماسک، پیشنهاد تشویقی خود برای رای‌دهندگان ثبت‌نام‌شده در پنسیلوانیا را از 47 دلار به 100 دلار افزایش داده است. این میلیاردر در یک رویداد عمومی در هریسبورگ، پنسیلوانیا که روز شنبه برگزار شد، این خبر را اعلام کرد.

ماسک توضیح داد که هدفش از این پیشنهاد، افزایش یک تا دو میلیون رای‌دهنده در ایالت‌های حساس است که دادخواست را امضا کنند. زیرا او معتقد است که این پیام مهمی به سیاستمداران منتخب می‌فرستد تا به نتیجه انتخابات در این ایالت‌ها توجه کنند.

ماسک اولین چک را به مردی که در جمعیت روز شنبه حضور داشت، تحویل داد که با تشویق‌ بلند حضار همراه شد. او گفت که این مرد اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که انتخاب شود.  ماسک در ادامه‌ی حرف‌هایش گفت: «تنها چیزی که در ازای این 1 میلیون دلار از شما می‌خواهیم، این است که سخنگوی این دادخواست باشید؛ و همین، واقعا.»

مردی که چک 1 میلیون دلاری را دریافت کرده بود، میکروفون را گرفت و پس از تشکر از ماسک، گفت که همیشه طرفدار او بوده است.

ماسک اعتراف کرد که اعلام این خبر در روز شنبه، تلاشی برای جلب توجه رسانه‌ها به دادخواست حمایت از متمم‌های اول و دوم قانون اساسی آمریکا است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر