راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

عرضه هایما S7 پرو ایران‌ خودرو با موتور جدید و گیربکس ارتقا یافته تا پایان سال 1403 ؛ خداحافظی با S7 پلاس

عرضه هایما S7 پرو ایران‌ خودرو با موتور جدید و گیربکس ارتقا یافته تا پایان سال 1403 ، خبری خوب برای هواداران کراس‌اوورهای بزرگترین خودروساز ایران است. اما خبر بد، توقف تولید هایما S7 پلاس است.

عرضه هایما S7 پرو ایران‌ خودرو با موتور جدید و گیربکس ارتقا یافته تا پایان سال 1403 ، نوید یک تحول بزرگ در بازار شاسی‌بلندهای مونتاژی داخل ایران را می‌دهد. این نسخه بهبودیافته با افزایش توان موتور و کاهش مصرف سوخت، جایگزین مدل S7 پلاس می‌شود و تجربه‌ای متفاوت از رانندگی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

با تولید بیش از ۵ هزار دستگاه از این خودرو در ایران‌ خودرو خراسان، انتظار می‌رود تقاضا برای آن با رشد قابل‌توجهی همراه باشد. تغییرات قابل‌توجه در سیستم قوای محرکه و ارتقای تجهیزات رفاهی و ایمنی، این خودرو را به یک گزینه جذاب برای خریداران تبدیل کرده است. ایران‌ خودرو با این محصول جدید، قصد دارد سهم بیشتری از بازار خودروهای شاسی‌بلند را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که 1ماه پیش مدیران ایران خودرو، خبر تولید هایما S7 Pro را داده بودند. خودرویی که نسل جدید مونتاژی‌های ایران خودرو است و نوید آینده‌ای درخشان برای تولیدات این شرکت بزرگ را می ‌دهد. ضمناً ایران خودرو پیش‌تر ثابت کرده بود که قصد دارد روند رو به رشدی با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف داشنه باشد. این خبر با تولید اولین کراس‌اوور ملی ایران خودرو برچسب مثبت خورد.

عرضه هایما S7 پرو ایران‌ خودرو با موتور جدید و گیربکس ارتقا یافته تا پایان سال 1403

گروه صنعتی ایران‌ خودرو به‌زودی نسخه جدید شاسی‌بلند هایما اس۷ پرو را با موتور و گیربکس ارتقایافته روانه بازار می‌کند. این خودرو که جایگزین هایما اس۷ پلاس خواهد شد، با کاهش مصرف سوخت و افزایش توان موتور، تجربه‌ای بهینه‌تر برای مشتریان فراهم می‌سازد.

ایران‌ خودرو برنامه دارد تا پایان سال بیش از ۵ هزار دستگاه از این خودرو را تولید کند و در صورت تقاضای بیشتر، این تعداد نیز افزایش یابد. هایما S7 Pro با استفاده از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ جدید و تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (GDI) عرضه می‌شود که با افزایش گشتاور تا ۲۵ درصد، مصرف سوخت کمتری خواهد داشت.

عرضه هایما S7 پرو ایران‌ خودرو با موتور جدید و گیربکس ارتقا یافته تا پایان سال 1403

ویژگی‌های کلیدی هایما S7 پرو چیست؟

از ویژگی‌های کلیدی این خودرو می‌توان به کالیبراسیون جدید موتور و گیربکس برای افزایش دوام در شرایط مختلف آب‌وهوایی ایران و استفاده از گیربکس ۶ دنده اتوماتیک (6AT) اشاره کرد. این خودرو با ارائه گارانتی قوای محرکه به مدت 5 سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر، اعتماد بالایی به عملکرد آن دارد.

آپشن‌های جدید هایما S7 پرو چه مواردی هستند؟

علاوه بر این، امکانات جدیدی مانند راهنمای تعویض دنده (GSI)، صندلی برقی برای سرنشین جلو، و ترمز پارک برقی برای ارتقای راحتی و ایمنی محصول در نظر گرفته شده است. به‌طور خاص، سیستم ترمز این خودرو نیز تقویت شده تا متناسب با گشتاور و شتاب بالای آن، ایمنی بیشتری فراهم کند.

عرضه هایما S7 پرو ایران‌ خودرو با موتور جدید و گیربکس ارتقا یافته تا پایان سال 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز رسانه تکنولوژی تکراتو در باب توقف تولید هایما S7 پلاس و تولید و عرضه هایما S7 پرو چیست؟ منتظر نقطه نظرات ارزشمند شما هستیم.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر