راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

چت بات واتساپ ، شخصی‌ترین ویژگی‌های شما را به خاطر می‌سپارد

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که ویژگی جدیدی به واتساپ اضافه می‌شود. برای آشنا شدن با چت بات واتساپ با ما همراه باشید.

متا همیشه در تلاش است تا با اضافه کردن قابلیت‌های جدید، تجربه کاربران را بهبود ببخشد. این شرکت این بار تصمیم گرفته تا با کمک هوش مصنوعی متا، ویژگی جدیدی را ارائه دهد که کار را برای کاربران ساده‌تر می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

چت بات واتساپ اطلاعات شما را به‌خاطر می‌سپارد

به گزارش phonearena، قابلیت جدید واتساپ که «Memory» نام دارد با ثبت جزییات مکالمات، جواب‌های شخصی‌سازی شده‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد.

چت بات واتساپ ، شخصی‌ترین ویژگی‌های شما را به خاطر می‌سپارد

اما این تمام ماجرا نیست. چت بات واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا موضوعات مورد علاقه خود مانند تاریخ‌های مهم و برنامه‌های غذایی را به هوش مصنوعی این برنامه اضافه کنند. Meta AI هم این اطلاعات را به‌خاطر سپرده و در زمان مخصوص به‌کار می‌برد. به‌طور مثال اگر شما تاریخ تولد خود را در این برنامه ثبت کنید، هوش مصنوعی متا از آن در مکالماتتان از آن استفاده می‌کند.

البته متا قول داده که از داده‌های کاربران به خوبی محافظت کند. حتی کاربران می‌توانند هر زمانی که خواستند اطلاعات را حذف کرده و یا آن را تغییر بدهند.

ویژگی جدید با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری ماشین، اطلاعات کاربران را به‌خاطر می‌سپارد. سپس از آنها برای ایجاد پاسخ‌های متناسب با علایق و مکالمات کاربران استفاده می‌کند.

البته متا هنوز هیچ اطلاعاتی از ویژگی جدیدش منتشر نکرده است. زمان عرضه این ویژگی هم همچنان نامعلوم است؛ اما آنطور که مشخص است چت بات واتساپ به کیفیت مکالمات کاربران کمک کرده و پاسخ‌های مناسب را به آنها پیشنهاد می‌دهد. در واقع Memory باعث می‌شود کاربران حس کنند که یک دستیار واقعی را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر