راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاریخ عرضه وان پلاس 13 رسما اعلام شد [+ طراحی و رنگبندی]

شرکت وان پلاس، امروز، با انتشار چندین تیزر تبلیغاتی از تاریخ عرضه وان پلاس 13 پرده برداشت. این گوشی به زودی در سه رنگ زیبا وارد بازار خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت وان پلاس سرانجام از تاریخ معرفی وان پلاس 13 پرده برداشته است. این برند در تاریخ 31 اکتبر و ساعت 4 بعدازظهر (به وقت محلی) یک رویداد معرفی را در چین برگزار می‌کند تا از جانشین OnePlus 12 رونمایی کند. این گوشی به عنوان یکی از اولین گوشی‌های مجهز به چیپست Snapdragon 8 Elite کوالکام معرفی خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی و تاریخ عرضه وان پلاس 13

همان‌طور که در تصویر زیر پیداست، OnePlus 13 در سه رنگ جذاب و دیدنی به بازار عرضه خواهد شد. رنگ سفید که با جدیدترین فناوری شیشه ابریشم ساخته شده و ظاهری براق و زیبا دارد. رنگ آبی که به‌ عنوان اولین محصول صنعت موبایل با بافت BabySkin معرفی می‌شود و لمس آن حسی نرم و شبیه به پوست را به کاربر منتقل می‌کند. در نهایت، رنگ مشکی که با روکش شیشه‌ای چوب آبنوس پوشانده شده و ظاهر منحصربه‌فرد و زیبای آن یادآور چوب طبیعی است.

تاریخ عرضه وان پلاس 13

در طراحی وان پلاس 13 از یک صفحه نمایش میکرو خمیده چهارگانه در جلو و یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل برجسته در پنل پشتی استفاده شده است. برخلاف مدل‌های قبلی، ماژول دوربین با قاب دستگاه ادغام نمی‌شود. جزیره دوربین دارای سه لنز و یک واحد فلاش LED است که به صورت متقارن به شکل مربع در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. یک حلقه فلزی دور ماژول دایره‌ای شکل را احاطه کرده و هم ناحیه دوربین را از سایر قسمت‌های پنل پشتی متمایز می‌کند و هم بر ظرافت و زیبایی دستگاه می‌افزاید.

در امتداد شعاع ماژول دایره‌ای، یک خط افقی تا لبه گوشی کشیده شده که در بالای آن لوگوی Hasselblad به شکل حرف H به چشم می‌خورد. لوگوی OnePlus نیز در زیر ماژول دوربین قرار گرفته و زبان طراحی را تکمیل می‌کند. شایان ذکر است که قاب‌های کناری گوشی‌ فلزی هستند و حس پرچمدار و ممتاز بودن را به خوبی منتقل می‌کنند.

شرکت وان پلاس با انتشار تیزرهای تبلیغاتی تنها از طراحی و رنگبندی وان پلاس 13 پرده برداشته و درباره مشخصات فنی هنوز چیزی را به صورت رسمی تایید نکرده است. با این حال، گفته می‌شود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.82 اینچی BOE X2 با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8 الیت کوالکام، حداکثر 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x، حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو و یک واحد دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (LYT-808) در پشت وجود خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه از ویژگی‌های برجسته دیگری مانند رابط کاربری ColorOS 15 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15، موتور ویبره 0916T و شاسی مقاوم با درجه IP69 برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رنگبندی، طراحی و تاریخ عرضه وان پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر