راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ریلمی جی تی 7 پرو گواهی NBTC تایلند را دریافت کرد؛ عرضه جهانی نزدیک است

ریلمی جی تی 7 پرو با دریافت گواهی NBTC تایلند یک قدم دیگر به عرضه جهانی نزدیک می‌شود. این گوشی پرچمدار ریلمی اولین دستگاه با اسنپدراگون 8 الیت در بازار جهانی خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت ریلمی قرار است که از گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود با نام Realme GT 7 Pro در اواخر ماه جاری رونمایی کند. ریلمی جی تی 7 پرو یکی از اولین گوشی‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 الیت کوالکام در بازار چین خواهد بود؛ با این حال، در سطح جهانی اولین گوشی با این تراشه محسوب خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

اکنون، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند در حال طی مراحل لازم برای عرضه در بازار جهانی است. این گوشی اخیرا در مرجع صدور گواهی NBTC تایلند مشاهده شده و از این رو زمان عرضه قریب‌الوقوع به نظر می‌آید.

مشخصات ریلمی جی تی 7 پرو

ریلمی GT 7 پرو با شماره مدل RMX5011 گواهینامه NBTC را دریافت کرده است. این گواهی، طبق معمول، اطلاعات چندانی را درباره مشخصات گوشی فاش نکرده اما نشان می‌دهد که این دستگاه در حال نزدیک شدن به زمان عرضه جهانی است.

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در ماه نوامبر وارد بازار هند خواهد شد، البته این ادعا از سوی شرکت سازنده تایید نشده است. اگر این مطلب صحت داشته باشد، ریلمی جی تی 7 پرو بزرگ‌ترین رقیب آیکو 13 که در هفته اول دسامبر در هند عرضه می‌شود، خواهد بود.

ریلمی جی تی 7 پرو
گواهی NBTC ریلمی جی تی 7 پرو

طبق گزارش‌ها، ریلمی GT 7 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. علاوه بر این، جی تی 7 پرو اولین گوشی ریلمی با اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای خواهد بود.

در پنل جلویی، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و در پنل پشتی، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی LYT-700 با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی LYT-600 با زوم اپتیکال 3 برابر وجود خواهد داشت.

در بخش سخت افزار ریلمی GT 7 Pro از چیپست Snapdragon 8 Elite کوالکام با حداکثر 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد. همچنین ممکن است که منبع تغذیه این گوشی یک باتری بزرگ 6500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی باشد.

علاوه بر این، می‌توانیم انتظار فریم‌های فلزی در لبه‌های کناری، شاسی مقاوم با درجه IP68/69 و رابط کاربری Realme UI 6 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کابران تکراتو درباره گوشی ریلمی جی تی 7 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرا با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر