راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تنظیمات دوربین وان پلاس 13 از سه لنز 50 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود

شرکت وان پلاس پس از انتشار ویدیوی تبلیغاتی و جزئیات سیستم خنک‌کننده این دستگاه، تنظیمات دوربین وان پلاس 13 را هم اعلام کرده است.

اگر به یاد داشته باشید، اوایل هفته جاری، شرکت وان پلاس بالاخره تاریخ عرضه گوشی موردانتظار OnePlus 13 را اعلام کرد. قرار است که این شرکت از نسل بعدی گوشی پرچمدار خود در تاریخ 31 اکتبر 2024 رونمایی کند. این شرکت با پخش تبلیعات و تیزرها، برخی از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی را پیش از عرضه فاش کرده است. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، جزئیات مربوط به سیستم دوربین و عکسبرداری این گوشی نیز فاش شده است.

راهنمای خرید تکراتو

تنظیمات دوربین وان پلاس 13

همان‌طور که می‌دانید، گوشی وان پلاس 13 همراه با تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدارکون 8 الیت معرفی خواهد شد. ساعاتی پیش، با پخش ویدیوی رسمی و آنباکس وان پلاس 13، جزئیات مربوط به طراحی و سیستم خنک‌کننده پیشرفته این دستگاه مشخص شد. اکنون نیز به لطف اطلاعات فاش شده توسط کاربران شبکه اجتماعی ویبو، جزئیاتی درباره مشخصات دوربین این گوشی فاش شده است. وان پلاس 13 درست مانند نسل قبلی خود دارای یک ماژول دوربین سه‌گانه هاسلبلاد در پنل پشتی خواهد بود. این بدان معناست که در نسل جدید نیز همان بافت رنگ منحصربه‌فرد Hasselblad را دریافت خواهیم کرد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که OnePlus 13 دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی سونی LYT808 خواهد بود که از لرزش‌گیر OIS (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) پشتیبانی می‌کند. این دوربین با لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN5 که دارای میدان دید 120 درجه است، جفت خواهد شد. نسل قبلی این گوشی یعنی وان پلاس 12 با دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی OV64B وارد بازار شد، اما این دوربین در نسل جدید با لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی سونی LYT600 جایگزین خواهد شد. این سنسور دارای دیافراگم f/2.6، لرزش‌گیر OIS و زوم 3 برابری است.

خود شرکت وان پلاس ادعا کرده که دوربین تله فوتو پریسکوپ وان پلاس 13 در مقایسه با نسل‌های قبلی، باریک‌تر و سبک‌تر است. همچنین، این برند، برای نشان دادن مهارت و توانایی سیستم دوربین، چندین تصویر را از دوربین تله فوتو به اشتراک گذاشته است. این تصاویر در حالت Master ثبت شده‌اند و از این رو نور طبیعی را در عین حفظ جزئیات سوژه به نمایش گذاشته‌اند. عرضه این گوشی در بازار چین برای اواخر ماه جاری برنامه‌ریزی شده اما شایعه شده است که بازار هند این دستگاه را در اواخر ژانویه سال 2025 میلادی دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تنظیمات دوربین وان پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر