راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ردمی K80 پرو در مرجع صدور گواهی 3C چین مشاهده شد؛ عرضه نزدیک است

ردمی K80 پرو در پلتفرم صدور گواهی 3C چین با شماره مدل 24117RK2CC و قابلیت شارژ سریع 90 واتی ظاهر شده است. زمان عرضه بسیار قریب‌الوقوع به نظر می‌آید.

برند شیائومی اخیرا اعلام کرده که از سری شیائومی 15 خود در تاریخ 29 اکتبر در چین رونمایی خواهد کرد. از سوی دیگر، برند زیر مجموعه این شرکت یعنی ردمی نیز در حال آماده شدن برای عرضه سری ردمی K80 در چین است. به نظر می‌رسد که زمان عرضه این سری بسیار نزدیک است، چرا که، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، ردمی K80 Pro تاییدیه مرجع صدور گواهی 3C چین را دریافت کرده است. دستگاه مذکور، با شماره مدل 24117RK2CC در پایگاه داده و اطلاعات 3C ظاهر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ردمی K80 پرو

گواهی 3C گوشی ردمی K80 پرو با شماره مدل 24117RK2CC نشان می‌دهد که این دستگاه با شارژر سریع 90 واتی به بازار عرضه خواهد شد. متأسفانه، در لیست 3C چیز دیگری درباره مشخصات دستگاه فاش نشده اما افشاگری‌های پیشین حاکی از آن هستند که Redmi K80 Pro درست مانند شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت کوالکام قدرت خواهد گرفت. برای صفحه نمایش این گوشی نیز احتمالا از یک پنل تخت 6.67 اینچی اولد از TCL Huaxing استفاده خواهد شد که انتظار می‌رود از رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی کند.

ردمی K80 پرو
گواهی 3C ردمی K80 پرو

علاوه بر این، گفته می‌شود که نسخه پرو ردمی K80 دارای حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. طبق گزارش‌ها، منبع تغذیه این دستگاه یک باتری 6500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که به غیر از شارژ سیمی 90 واتی، انتظار می‌رود از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی کند.

برای عکاسی و تصویربرداری، Redmi K80 Pro از تنظیمات دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو برخوردار خواهد بود. همچنین احتمال دارد که این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت اولتراسونیک درون صفحه‌ای باشد.

وانگ تنگ، مدیر کل ردمی، با اشاره به افزایش هزینه قطعات، به ویژه پردازنده پیشرفته 3 نانومتری و حافظه، از افزایش قیمت سری ردمی K80 نسبت به نسل قبلی خبر داده است. با این حال، او به کاربران اطمینان داده که سری K80 ردمی ارزش خرید بالایی خواهد داشت و با عملکرد استثنایی خود بسیاری از رقبا را از میدان خارج خواهد کرد.

ظاهرا قرار است که از سری Redmi K80 در ماه نوامبر سال جاری در چین رونمایی شود. رقبای اصلی این گوشی سری وان پلاس ایس 5، سری آیکو نئو 10 و ریلمی جی تی نئو 7 خواهند بود. تمامی این گوشی‌ها در بازه زمانی نوامبر تا دسامبر در چین معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گوشی ردمی K80 پرو چیست؟ به نظر شما، با وجود افزایش قیمت، این سری از گوشی‌های ردمی ارزش خرید خواهند داشت؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر