راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طراحی سری شیائومی 15 با انتشار رندرهای رسمی فاش شد

برند شیائومی، امروز، از رندرهای رسمی پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. در این رندرها و تصاویر، طراحی سری شیائومی 15 به طور کامل فاش شده است.

به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، شرکت شیائومی با انتشار رندرهای رسمی، از طراحی کامل گوشی‌های پرچمدار آینده خود یعنی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو، پیش از عرضه در 29 اکتبر، پرده برداشته است. رندرهای دقیقی که توسط شرکت سازنده منتشر شده، هر دو مدل را با حاشیه‌های بسیار باریک و متقارن نشان می‌دهند که ظاهری ظریف و شیک به آنها داده است. شیائومی همچنین برخی از مشخصات کلیدی این دو دستگاه را اعلام کرده که در ادامه آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات و طراحی سری شیائومی 15

این‌طور که پیداست، شیائومی 15 دارای یک صفحه نمایش تخت 6.36 اینچی AMOLED با پنل روشن‌تر و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود که تجربه تماشای روانی را ارائه می‌دهد. شیائومی همچنین حاشیه‌های بسیار باریک 1.38 میلی‌متری را در مدل پایه به کار گرفته که با طراحی متعادل‌کننده توزیع وزن، احساس بسیار خوبی را در دست مخاطب ایجاد می‌کند.

در واقع، این شرکت، در سری 15 خود همان روند ترکیب طرح‌های شیک و درجه یک را ادامه داده است. هر دو مدل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سبک‌تر باشند و شیائومی 15 Pro نیز دارای شیشه Longjing Glass 2.0 شیائومی برای دوام بیشتر است. سری 15 شیائومی از آلومینیوم بسیار مقاوم و بادوام ساخته شده که شیک و محکم بودن قاب را تضمین می‌کند. علاوه بر این، مدل پرو با 213 گرم وزن و 8.35 میلی‌متر ضخامت، از طراحی لنز سرامیکی برخوردار است که ظاهر آن را ظریف‌تر و صیقلی‌تر می‌کند.

طبق اطلاعات موجود در افشاگری‌های پیشین، شیائومی 15 پرو احتمالا دارای یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی (از 4880 میلی آمپر ساعت در نسل قبلی) خواهد بود که از شارژ سریع سیمی 90 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد. البته این مسئله از سوی شرکت سازنده تایید نشده و ممکن است که در زمان عرضه با اعداد و ارقام متفاوتی مواجه شویم.

از سوی دیگر، سری شیائومی 15 با برخورداری از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 الیت کوالکام، بهبود بهره‌وری انرژی و عملکرد را نوید می‌دهد. این چیپست همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم، وظایف چندگانه را به شکل یکپارچه و روان انجام می‌دهد. همچنین با ادغام با جدیدترین رابط کاربری این شرکت یعنی HyperOS 2.0 که مبتنی بر اندروید 15 است، بهینه‌سازی عملکرد سیستم و روان بودن رابط کاربری را تضمین می‌کند.

با پیشرفت‌های قابل توجهی که در طراحی، نمایشگر و عملکرد صورت گرفته، Xiaomi 15 و Xiaomi 15 Pro به سرعت در میان خریداران گوشی‌های پرچمدار محبوب خواهند شد. استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 الیت و باتری بزرگ‌تر نشان‌دهنده ارتقای بالای این نسل نسبت به سری 14 شیائومی است که تجربه برتر و متعادل‌ از یک گوشی پرچم‌دار با قیمت بالاتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی سری شیائومی 15 و مشخصات کلیدی آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر