راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هوش مصنوعی NotebookLlama منتشر شد؛ نسخه‌ی باز متا برای رقابت با هوش پادکست‌ساز گوگل

متا هوش مصنوعی NotebookLlama را برای رقابت با هوش پادکست‌ساز گوگل معرفی کرد.

به گزارش marktechpost، این ابزار بر پایه مصنوعی Llama توسعه پیدا کرده و عملکردی مشابه با NotebookLM گوگل دارد و میتواند محتوای متنی را به گفت‌و‌گو‌هایی شبیه به پادکست تبدیل کند.

راهنمای خرید تکراتو

هوش مصنوعی NotebookLlama متا

هوش مصنوعی NotebookLlama با آپلود فایل‌های متنی مانند مقاله‌ها یا پست‌های وبلاگی شروع به کار می‌کند. در ابتدا از فایل‌ها رونوشتی تهیه می‌کند و سپس با ایجاد تغییراتی، به گفتار رنگ و بوی طبیعی می‌بخشد. این رونوشت‌ها برای تبدیل به صوت به مدل‌های پیشرفته هوش مصنوعی ارسال می‌شوند.

هوش مصنوعی NotebookLlama متا

اما NotebookLlama همچنان از نظر کیفیت نهایی با NotebookLM فاصله دارد. کاربران گزارش کرده‌اند که در نمونه‌های تولیدشده با NotebookLlama، صدای مصنوعی‌تر است و گاهی اوقات دیالوگ‌های دو طرفه هم‌پوشانی دارند. با این حال، تیم توسعه‌دهنده متا باور دارد با ارتقای مدل‌های هوش مصنوعی و به‌کارگیری الگوریتم‌های پیشرفته‌تر، کیفیت این ابزار در آینده بهبود خواهد یافت.

این تلاش متا یکی از چندین پروژه‌ای است که به دنبال شبیه‌سازی قابلیت تولید پادکست گوگل است. اما همچنان مانند بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی، NotebookLlama نیز با چالش تولید اطلاعات نادرست و محتوای ساختگی مواجه است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر