راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی پرچمدار وان پلاس 13 از سیستم صوتی پیشرفته‌ای برخوردار خواهد بود

گوشی پرچمدار وان پلاس 13 از مشخصات برجسته‌ای مانند میکروفون کاهش نویز هوش مصنوعی چهارگانه و بلندگوهای استریو دوگانه برخوردار خواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید، شرکت وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه پرچمدار آینده خود یعنی OnePlus 13 در تاریخ 31 اکتبر ساعت 16:00 در چین است. این شرکت، به طور فعال، ویژگی‌های برجسته گوشی جدید خود را، پیش از رویداد معرفی، تبلیغ کرده است. به عنوان مثال، تایید شده است که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 آلتیمیت کوالکام، 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، برخی دیگر از مشخصات کلیدی این دستگاه در شبکه اجتماعی ویبو فاش شده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گوشی پرچمدار وان پلاس 13

بر اساس گفته‌های شرکت سازنده، وان پلاس 13 از قابلیت کاهش نویز تماس با هوش مصنوعی 4 میکروفونی برخوردار خواهد بود و در نتیجه کاربران در حین بازی، تماس و یا هر فعالیت دیگری، صدای واضح و تمیزی را دریافت خواهند کرد. همچنین این گوشی دارای Super Signal Engineering 2.0 خواهد بود که اتصال بلوتوث، شبکه و سیگنال را بهینه می‌کند. شایان ذکر است که این گوشی از حالت‌هایی مانند حالت مترو پرسرعت و حالت کنسرت، با وای‌فای مبتنی بر هوش مصنوعی و سوئیچینگ سلولی، برای بهبود اتصال در محیط‌های چالش برانگیز مانند گاراژهای زیرزمینی، آسانسورها و بزرگراه‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین OnePlus می‌گوید که تجربه صوتی با بلندگوهای دوگانه استریو Ultra-Linear مجهز به Audio Self-Developed 2.0 ارتقا یافته و لذت بردن همه جانبه از موسیقی، فیلم و بازی را ممکن می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه از ویژگی‌های اتصالی کاربردی از جمله کنترل از راه دور چند منظوره به وسیله مادون قرمز، NFC چند منظوره با پوشش کامل و USB 3.2 Gen1 برای انتقال سریع داده‌ها پشتیبانی می‌کند.

سایر مشخصات وان پلاس 13 از سوی شرکت سازنده تایید نشده اما گفته می‌شود که این گوشی دارای نسل دوم صفحه نمایش 2K با قابلیت لمس با دستکش، لمس در زیر باران یا با انگشتان خیس و  Lingxi Game Touch برای بهبود عملکرد بازی خواهد بود. این صفحه نمایش سلامت چشم را با فناوری Bright Eyes Eye Protection 2.0 در اولویت قرار داده است. این فناوری، با کاهش نور مستقیم DC و کاهش نور سوسوزن، یک سیستم جامع را برای محافظت از چشم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه، گواهینامه TUV Intelligent Eye Protection 4.0 را هم دریافت کرده است. این صفحه نمایش توسط دالبی ویژن و DisplayMate A++ برای قابلیت‌های جذب ضربه و دقت رنگ تایید شده است.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 8 الیت کوالکام با حداکثر 24 گیگابایت رم از نوع LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0 بهره می‌برد.

نسل دوم سیستم خنک‌کننده Tiangong Pro نیز با وجود فناوری‌های خود توسعه‌یافته مانند موتور Tidal، موتور Aurora، موتور گرافیکی مستقل E-Sports و شتاب هوش مصنوعی، کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. جالب است بدانید که این گوشی در تست‌های آنتوتو به امتیاز قابل توجه 3,094,447 دست یافته است.

تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی نیز شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی می‌شود که امکان عکاسی همه‌جانبه را فراهم می‌کند. انتظار می‌رود که این دستگاه در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی با رابط کاربری ColorOS 15 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 در چین عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گوشی پرچمدار وان پلاس 13 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر