راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

این پوسترها طراحی ساعت هوشمند شیائومی واچ S4 و اسمارت بند 9 پرو را نشان می‌دهند

شیائومی با انتشار پوسترهای رسمی، طراحی ساعت هوشمند شیائومی واچ S4 و مچ‌بند اسمارت بند 9 پرو را پیش از معرفی رسمی در رویداد فردا، به نمایش گذاشت.

gizmochina به نقل از مدیرعامل شیائومی گزارش کرده که این غول چینی می‌خواهد مجموعه‌ای از محصولات جدید، از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و گجت‌های پوشیدنی خود را معرفی کند. گوشی‌های پرچمدار شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو به همراه تبلت‌های سری پد 7 قرار است در تاریخ 29 اکتبر (8 آبان) رونمایی شوند.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی ساعت هوشمند شیائومی واچ S4 و اسمارت بند 9 پرو

شیائومی به زودی واچ S4 و اسمارت بند 9 پرو را معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها با ویژگی‌های بهبودیافته و طراحی مدرن‌تر نسبت به مدل‌های قبلی عرضه شوند. شیائومی با انتشار تصاویر تبلیغاتی، امکاناتی چون نمایشگرهای روشن‌تر و حالت جدید اینترکام را به نمایش گذاشته است. واچ S4 به عنوان دومین ساعت از سری S4 عرضه می‌شود. نسخه اسپرت واچ S4 در ماه ژوئیه معرفی شده بود. طبق تصاویر تبلیغاتی، واچ S4 مانند مدل قبلی، طراحی قابل تعویض قاب را حفظ خواهد کرد.

ماه گذشته، رندرهای اسمارت بند 9 پرو شیائومی لو رفته بود؛ اما حالا طراحی این گجت پوشیدنی به صورت رسمی منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه دارای نمایشگر 1.74 اینچ AMOLED با رزولوشن 480×336 پیکسل، نرخ نوسازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت باشد. همچنین، اسمارت بند 9 پرو شامل ویژگی‌های متنوعی برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام، ازجمله پایش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون خواهد بود.

متأسفانه جزئیاتی از مشخصات واچ S4 در دسترس نیست؛ اما احتمال می‌رود شباهت‌هایی با شیائومی واچ S4 اسپرت داشته باشد. واچ S4 اسپرت دارای نمایشگر OLED 1.43 اینچی با حداکثر روشنایی 2200 نیت است که دید مناسبی را در فضای باز ارائه می‌دهد. این ساعت به باتری 586 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و عمر باتری 15 روزه دارد.

از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به حسگر ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون، گلس محافظ از جنس یاقوت کبود و دقت 97.2 درصدی اشاره کرد. Xiaomi Watch S4 Sport به‌لطف گواهینامه غواصی EN13319، می‌تواند تا عمق 40 متر (130 فوت) دوام بیاورد. همچنین از eSIM پشتیبانی می‌کند و می‌تواند نقشه‌های آفلاین را در اختیار کاربر قرار دهد. به این ترتیب، برای ارائه‌ی این قابلیت، به گوشی هوشمند وابسته نیست. علاوه‌براین، با پشتیبانی از NFC، امکان استفاده به عنوان کلید خودرو نیز فراهم شده است.

نظر شما درباره طراحی ساعت هوشمند شیائومی واچ S4 و اسمارت بند 9 پرو چیست؟ شما هم مثل من بی‌صبرانه منتظر رویداد فردا هستید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر