coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 9 به صورت تصادفی توسط یک اپراتور فاش شد!

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) قبل از رونمایی رسمی آن فاش شد و برخی از اطلاعات اصلی آن مورد تایید قرار گرفت.

در چند وقت اخیر گوشی‌های گلکسی S9 به شدت دستخوش شایعات مختلف و متنوعی در فضای مجازی بوده‌اند، اما به لطف یک اشتباه توسط اپراتور رومانیایی، جزئیات این پرچمدار جدید سامسونگ به نوعی تایید شده است. اگرچه مشخصات سامسونگ گلکسی اس 9 توسط مسولین این اپراتور از وب‌سایت Orange.ro حذف شد، اما به دلیل باقی ماندن این اطلاعات در کش سایت، تا مدتی همچنان قابل رویت بود.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 9

بر اساس دیتای منتشر شده در وب‌سایت Orange.ro، گلکسی S9 دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 5.8 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی پلاس است. در این لیست به دوربین 12 مگاپیکسلی Dual Pixel اشاره شده و این در حالیست که دیافراگم این دوربین قادر است تا به صورت داینامیک بین f/1.5 و f/2.4 تغییر کند. البته مشخصات دوربین گلکسی S9 چندی پیش در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده بود. برای جزییات بیشتر بد نیست که بر روی لینک آن کلیک کنید.

لیست Orange.ro پشتیبانی این دستگاه از شبکه 4G+، وای فای، بلوتوث و GPS را تایید می‌کند، اما یک نکته عجیب نیز دارد. برای نسخه اروپایی گلکسی اس 9 که نسخه بین المللی از این دستگاه خواهد بود، پردازنده 64 بیتی اگزینوس 8895 ذکر شده است، اما این موضوع تقریبا قطعی است که سامسونگ نسخه جهانی این گوشی را با اگزینوس 9810 که چیپست جدید پرچمدار سامسونگ است، عرضه خواهد کرد.

سامسونگ در کنار این مدل، گوشی بزرگتر گلکسی اس 9 پلاس را نیز معرفی می‌کند، گوشی هوشمندی که بر اساس رندرهای منتشر شده به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. از هر دو گوشی در 25 فوریه (6 اسفندماه) و در طول برگزاری نمایشگاه MWC 2018 رونمایی می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر از تمامی شایعات و خبرهای موجود درباره این دو گوشی، به لینک زیر مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره گلکسی اس 9 سامسونگ


.

منبع: androidheadlines

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر