;
coinex

جدیدترین اخبار تکنولوژی

با اینکه طرح صیانت به طور کلی از برنامه‌های دولت حذف شده بود، حال یک نماینده مجلس فاش کرده که برخی از نمایندگان می‌خواهند این طرح را دوباره به مجلس برگردانند.

در حال حاضر، یک موضوع نگران‌کننده برای کاربران جایگاه‌های سوخت به وجود آمده است که توجه بیشتری به این مسئله را می‌طلبد. آنطور که در گزارش شده، کلاهبرداران با جابه‌جایی تراشه کارت سوخت ، سوخت موجود در کارت‌ها را خالی می‌کنند.

قیمت جدید هایما S7 بر طبق این اطلاعیه جدید، قیمت این خودروی کراس اوور بعد از تغییرات به مبلغ 1 میلیارد و 83 میلیون تومان ارتقا یافته است. این افزایش قیمت، حدود 51 میلیون تومان نسبت به قیمت قبلی را نشان می‌دهد.

یک شرکت آمریکایی به نام Triton Submarines، با ابداع یک زیر دریایی نوآورانه، دنیای زیر آب را به شکلی دل‌پذیرتر روایت کرده است. این زیردریایی با نام AVA 660، طراحی منحصر به فردی به شکل بشقاب پرنده‌ دارد که به مسافران اجازه می‌دهد به عمق 200 متری آبها رفته و از زیبایی‌های زیر آب لذت…

همراه اول یکی از مطرح ترین اپراتور های کشور برای کاربرانی که قصد سفر حج را دارند بسته های ویژه ای تدارک دیده است. بر اساس اعلام این اپراتور شما می‌تواند با مراجعه به اپلیکیشن همراه من، مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول و یا از طریق شماره گیری کد دستوری *10*40# و انتخاب گزینه…

بالاخره مهر تأیید وزارت ارتباطات بر آئین نامه توزیع اینترنتی دارو کوبیده شد. با این طرح می‌شود نسخه دارویی‌تان را در پیام‌رسان‌های داخلی وارد و به صورت غیرحضوری دارو را دریافت کنید.

صفحه 1 از 4856

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو