coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

دستور اوباما برای حمله سایبری به تاسیسات هسته ای ایران

براساس اطلاعات موجود حمله سایبری به تاسیسات هسته ای ایران به دستور رئیس ‌جمهور اوباما بوده است. وی به صورت محرمانه دستور حمله داده بود.

به گزارش تکراتو، یک پایگاه خبری آمریکایی اعلام کرد که  رئیس‌جمهور پیشین آمریکا دستور حمله به سیستم‌های کامپیوتری تاسیسات هسته‌ای ایران را به طور محرمانه صادر کرده بود که البته این عملیات در زمان ریاست جمهوری جورج بوش، با همکاری اسرائیل آغاز شده بود.


بیشتر بخوانید: مهم ترین حملات سایبری در سال ۹۶ ؛ تهدیدات مخرب فضای مجازی


حمله سایبری به تاسیسات هسته ای ایران

براساس یک پرونده دادگاهی که به تازگی منتشر شده، پلیس فدرال آمریکا (FBI) خواهان حکم بازرسی از حساب ایمیل AOL هایدن شده بود. این پرونده همچنین نشان می دهد که پلیس فدرال هایدن را به افشای اطلاعات برای روزنامه نیویورک تایمز متهم کرده است. اطلاعات فاش شده در ژوئن 2012 در یک مقاله منتشر شده بود.

در این مقاله آمده است که رئیس‌جمهور اوباما به طور محرمانه فرمان حمله سایبری به تاسیسات هسته ای ایران و سیستم‌های کامپیوتری که به تاسیسات غنی‌سازی کلیدی ایران مرتبط هستند، داده است. این حمله با استفاده از ویروس کامپیوتری استاکس نت صورت گرفته است. این ویروس در سال 2010 در نتیجه یک خطای برنامه نویسی علنی شد و در سراسر اینترنت منتشر شد.

مایکل هایدن در سال‌های 1999 تا 2005 رئیس آژانس امنیت ملی و پس از آن تا سال 2009 رئیس سازمان سیا بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: asriran

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر