coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

واتساپ با امکان پخش ویدیوهای اینستاگرام و فیسبوک به روز شد

پیام رسان واتساپ به روز شد. در این به روز رسانی جدید امکان پخش ویدیوهای اینستاگرام و فیسبوک نیز برای کاربران فراهم شده است.

به گزارش تکراتو، واتس اپ در آخرین به روز رسانی خود ویژگی پخش وید‌ئوهای اینستاگرام و فیسبوک را در این نرم افزار ارائه کرده است.


بیشتر بخوانید: نسخه iOS واتساپ بروزرسانی شد: مجهز به حالت نمایش تصویر در تصویر و چند بهینه سازی دیگر!


پخش ویدیوهای اینستاگرام و فیسبوک در واتساپ

از طریق قابلیت پخش ویدیوهای اینستاگرام و فیسبوک در واتساپ، در صورتی که کاربری لینکی از اینستاگرام یا فیس بوک دریافت کند دیگر لازم نیست وارد این شبکه ها شود تا بتواند ویدیوی مورد نظر را مشاهده کند، بلکه در همان پیام رسان واتساپ می تواند ویدویوهای دریافت شده را مشاهده کند. البته پیش از این نیز امکان تماشای ویدئوهای یوتیوب در پیام رسان واتس اپ وجود داشت.

در به روز رسانی جدید منتشر شده برای واتساپ، علاوه بر ویژگی اعلام شده، امکان اضافه یا لغو امتیازات ادمین نسبت به دیگر کاربران و اجازه ویرایش موضوع، توضیحات یا آیکون چت ها توسط ادمین نیز فراهم شده است.

لازم به ذکر است که این قابلیت های جدید فعلا فقط در دسترس کاربران نسخه IOS قرار دارند و هنوز کاربران اندروید نمی توانند از چنین قابلیتی استفاده کنند. البته در هفته های آینده شاهد اضافه شدن این ویژگی به اندروید نیز خواهیم بود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر