coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوگل پیکسل 3 ایکس ال از ناچ نمایشگر برخوردار می‌شود

انتشار رندر جدید گوشی هوشمند گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Pixel 3 XL) از وجود ناچ نمایشگر در این موبایل خبر می‌دهد.

پشتیبانی از ناچ نمایشگر، یکی از ویژگی‌هایی است که به نسخه‌ی جدید سیستم عامل اندروید پی اضافه شده است. اینطور که به نظر می‌رسد، دلیل گوگل برای اضافه کردن این ویژگی، مجهز شدن گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال به ناچ نمایشگر است.

به‌تازگی تصویری از رندر این موبایل در فضای آنلان منتشر شده که نمای جلویی دستگاه را نشان می‌دهد. حساب کاربری Pau Curcio این تصویر را در توییتر منتشر کرده و مدعی شده که درواقع همان رندر رسمی پیکسل 3 ایکس ال است.


بیشتر بخوانید: پروکسی MTProto تلگرام چیست؟ ؛ مولتی‌پراکسی تلگرام آخرین برگ این بازی است؟


حساب کاربری Pau Curcio این تصویر را در توییتر منتشر کرده و مدعی شده که درواقع همان رندر رسمی پیکسل 3 ایکس ال است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گوشه‌های گوگل پیکسل 3 ایکس ال کمی خمیده است. یک ناچ در قسمت بالایی صفحه نمایش دیده می‌شود که دوربین، قسمت گوشی و سنسورها را در خود جا می‌دهد. یک بریدگی بزرگ در لبه‌ی پایینی وجود دارد که احتمالا محل قرارگیری اسپیکرهای استریوی این دستگاه خواهد بود. در حال حاضر هیچ تصویری از پنل پشتی این موبایل منتشر نشده است؛ با اینحال تقریبا به‌ طور قطع می‌توان گفت که اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی تعبیه خواهد شد.

روز گذشته همچنین تصویری از محافظ صفحه نمایش گوگل پیکسل 3 و 3 ایکس ال در فضای آنلاین منتشر شد. این تصویر نشان می‌دهد که نسخه‌ی بزرگ‌تر گوگل پیکسل 3 از ناچ نمایشگر برخوردار می‌شود،‌ در حالیکه نسخه‌ی کوچک‌تر در نسبت ابعاد 18:9 ساخته خواهد شد.

اینطور که به نظر می‌رسد، بریدگی در لبه‌ی پایینی و بالایی هر دو دستگاه یکسان است. یک جایگاه برای نصب اسپیکرها در لبه‌ی پایینی تعبیه شده و دو سوراخ بزرگ نیز در لبه‌ی بالایی دیده می‌شود که احتمالا برای نصب دوربین‌ها در نظر گرفته شده است. دو بریدگی دیگر برای سنسور و اسپیکرها هستند.

در حال حاضر مشخص نیست که این تصاویر تا چه اندازه صحت دارند؛ بنابراین اگر گوشی‌های نسل سوم گوگل پیکسل با ناچ نمایشگر همراه نبودند،‌ تعجب نکنید.

روز گذشته همچنین تصویری از محافظ صفحه نمایش گوگل پیکسل 3 و 3 ایکس ال در فضای آنلاین منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر