coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی سنسور مادون قرمز را از گوشی‌های ردمی 6 و ردمی 6 ای حذف کرد

در طول چند سال اخیر همه گوشی‌های شیائومی با سنسور مادون قرمز ارائه شده‌اند اما قرار است که ردمی 6 و ردمی 6 ای (Redmi 6A) بدون این سخت‌افزار عرضه شوند.

سنسور مادون قرمز یک ابزار کوچک اما مفید است. این سنسور طرفداران شیائومی را قادر می‌سازد تا رنج وسیعی از دستگاه‌های الکترونیکی را با استفاده از گوشی‌های این برند کنترل کنند. یک منبع خبری برای اولین بار با دیدن عکس‌های بررسی گوشی ردمی 6 در سایت ITHome متوجه شد که این محصول فاقد درگاه مادون قرمز است. این منبع سپس با سایت رسمی شیائومی تماس گرفته و متوجه شده است که این سازنده درگاه مادون قرمز را بر روی گوشی ردمی 6 ای هم نصب نکرده است.

ردمی ۶ و ردمی ۶ ای

حذف سنسور مادون قرمز باعث ناراحتی کاربران می‌شود مخصوصا با توجه به این که نام این قابلیت همیشه برند شیائومی را در ذهن تداعی می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا گوشی‌های بعدی سازنده مشهور چینی هم بدون سنسور مادون قرمز ارائه می‌شوند یا اینکه این ویژگی تنها از روی ردمی 6 ای و مدل استاندارد این محصول برداشته شده است. اگر با این فناوری زیاد کار می‌کنید توصیه می‌کنیم که از خرید گوشی‌های ردمی 6 و ردمی 6 ای صرف نظر کنید و گوشی‌های قدیمی‌تر شیائومی را بخرید.

ردمی 6 و ردمی 6 ای ارزش اقتصادی بسیار بالایی دارند. هر دو گوشی از نمایشگرهای 5.45 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 و رزولوشن اچ دی پلاس بهره می‌برند. ردمی 6 به پردازشگر جدید هلیو پی 22 مدیاتک مجهز است از این رو می‌تواند در مقایسه با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625 کارایی و قابلیت مدیریت توان بهتری را ارائه کند. این گوشی هوشمند از یک دوربین دوگانه، فناوری تشخیص چهره و اسکنر اثر انگشت هم بهره می‌برد.

در مقابل ردمی 6 ای شیائومی به پردازشگر هلیو ای 22 مجهز شده است. این تراشه 12 نانومتری از چهار هسته ای 53 (A53) بهره می‌برد و نسبت به تراشه کوالکام اسنپدراگون 425 گوشی ردمی 5 ای (Redmi 5A) شیائومی راندمان بالاتری را ارائه می‌کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر