coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصویر آیفون 6.1 اینچی ماژول دوربین بزرگی را نشان می‌دهد

ماژول دوربین در آیفون 6.1 اینچی، بزرگتر از نسل قبلی گوشی‌های آیفون است. اپل در سال جاری سه مدل آیفون را به بازار معرفی خواهد کرد که نسخه 6.1 اینچی آن ارزانترین آیفون 2018 خواهد بود.

انتظار می‌رود که امسال در ظاهر آیفون های 2018 شاهد تغییرات چندان زیادی نسبت به طراحی آیفون X نباشیم. این موضوع حتی در نسخه 6.1 اینچی آیفون که به یک نمایشگر LCD مجهز خواهد بود نیز قابل رویت است. نمایشگرهایی لبه به لبه که با شکافی در بالای آن (ناچ) تزیین شده‌اند.

اما امروز تصویری از نسخه ارزان‌قیمت آیفون 2018 منتشر شد که موضوع جالبی را در آن به نمایش گذاشته است. ماژول دوربین در آیفون 6.1 اینچی بزرگتر از نسل فعلی (آیفون 8) به نظر می‌رسد. Slashleaks تصویری از این گوشی را منتشر کرده و چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می‌کند، ماژول بزرگ دوربین اصلی آن است.

ماژول دوربین در آیفون 6.1 اینچی بزرگتر از نسل فعلی (آیفون 8) به نظر می‌رسد

البته هنوز هیچ جزئیاتی درباره کارایی این دوربین منتشر نشده است، اما امیدواریم که این سنسور بزرگتر، عملکرد بهتری نیز داشته باشد. گفته شده است که اپل برای آنکه بتواند نسخه ارزانتری از ایفون را به دست مصرف کنندگان برساند در نسخه 6.1 اینچی آن از نمایشگر اولد و همچنین 3D تاچ صرفنظر کرده است.


بیشتر بخوانید: ارزان‌ترین آیفون 2018 اپل کدام مدل خواهد بود؟


همان طور که گفته شد، جزئیاتی بیشتری درباره سنسور این دوربین وجود ندارد، اما بر اساس شنیده‌ها، اپل آیفون‌های جدید خود را در یازدهم یا دوازدهم سپتامبر (20 یا 21 شهریورماه) معرفی خواهد کرد، پس تا آن زمان با تکراتو همراه باشید و آخرین اخبار موبایل را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: ubergizmo

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر