coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

وزیر ورزش و جوانان رویدادهای ورزشی را آوردگاهی برای حمایت از کالای داخلی می‌داند

وزیر ورزش و جوانان در مورد حمایت از کالای داخلی سخن گفت و رویدادهای ورزشی را محلی برای تجلی حمایت از کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی دانست.

به گزارش تکراتو، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده که با بهره گیری از سرمایه‌های اجتماعی می‌توان در فرهنگسازی و ترویج مصرف کالای ایرانی نقش داشت.

وی ادامه داد که بهره گیری از ظرفیت‌های حوزه ورزش برای تبلیغ کالای ایرانی یکی از اقدامات مد نظر این وزارتخانه برای حمایت از کالاهای داخلی است. برای تحقق این امر تمامی حوزه‌های ورزشی استفاده از تولیدات داخلی را یک اولویت در نظر گرفته‌اند.

به گفته وی کاروان اعزامی ایران به رقابت‌های آسیایی جاکارتا از تولیدات با کیفیت داخلی استفاده کرده‌اند. بنابراین رویدادهای ورزشی می‌تواند محلی برای تجلی حمایت از کالای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی باشد.

حمایت از کالای ایرانی در رویدادهای ورزشی

سلطانی فر ادامه داد که رونق اقتصاد ورزش در کشور تقویت اقتصاد کل کشور را به همراه خواهد داشت. به گفته وی استفاده‌ی چهره‌های ورزشی از کالاهای ایران ساخت می‌تواند به نوعی باعث ترغیب استفاده سایرین خصوصا علاقمندان به ورزش از این محصولات شود.

ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی مقابله با بسیاری از بحران‌ها در کشور را به دنبال دارد و تضمینی برای ایجاد شغل برای فرزندان است. پس باید سلیقه‌ها را کنار و در این مسیر قدم گذاشت تا شاهد شکوفایی اقتصاد در کشور بود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین عنوان کرد که در این مسیر تولیدکنندگان با بهره گیری از فناوری روز باید کالایی رقابتی و با کیفیت تولید کنند و در این زمینه حمایت شوند، اگر ورزشکاران در تمام باشگاه‌ها و امکان ورزشی از محصولات ایرانی استفاده کنند قطعا در بازار داخلی تغییراتی ایجاد خواهد شد.

در این زمینه بخشنامه‌ای به تمامی حوزه‌های ورزشی از جمله فدراسیون‌ها و مدیران عامل باشگاه‌ها ابلاغ شده تا از ظرفیت‌ها هر چه بیشتر برای تحقق حمایت از کالای ایرانی استفاده شود.

به گفته وی، هر اقدامی برای پیشروی تا مرز خودکفایی اقتصادی و حمایت از اقتصاد داخلی شایسته تقدیر است و برگزاری رویدادی همچون جشنواره ملی فرهنگی، هنری ایران ساخت برای حمایت از تولیدات ایرانی و گام برداشتن در مسیر آشنایی مصرف کنندگان با مزایای استفاده از کالای باکیفیت ایرانی نیز خود اقدامی تاثیرگذار است.

.

منبع: iransakht

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر