coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گلکسی A9 در وب سایت ایرانی سامسونگ دیده شد

گلکسی A9 در وب سایت ایرانی سامسونگ دیده شد

در مورد گوشی سامسونگ با شماره مدل SM-A9000 به نام سامسونگ گلکسی A9 شایعات و گزارشاتی طی دو سه ماه گذشته منتشر کردیم، مثلا ابهاماتی که در مورد صفحه نمایش این گوشی وجود داشت، یا اینکه سه روز پیش مشخصات آن را که درآزمون بنچمارک Geekbench، آشکار شده بود معرفی کردیم، اکنون وب سایت رسمی ایرانی سامسونگ نشان می دهد که گلکسی A9 دهم آذر ماه (اول دسامبر) منتشر خواهد شد.
با توجه به اطلاعات درز شده این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 1080 در 1920 و تراکم پیکسل 401 پیکسل در اینچ می باشد، همچنین توسط چیپ ست اسنپدراگون 620 با حمل پردازنده هشت هسته ای طراحی شده و همچنین پردازنده گرافیکی آدرنو 510 نیز برای بخش گرافیک آن در نظر گرفته شده است. تراشه کوالکام استفاده شده در ساختار آن از ویدیو 4K پشتیبانی می کند، که نکته جالب توجهی در این دستگاه می باشد و در زمان معرفی آن که کمتر از یک هفته دیگر اتفاق می افتد، حیرت شما را بر می انگیزد.
از نقطه نظر ویژگی های حافظه ای دارای 3 گیگابایت رم در داخل، همراه با 32 گیگابایت حافظه بومی قابل ارتقاء به 128 گیگابایت بوسیله کارت حافظه میکرو اس دی می باشد. دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسل و دوربین جلو که برای عکس های سلفی و ویدئو چت استفاده می شود، 5 مگاپیکسل است. یک باتری غیر قابل جابجایی با ظرفیت نامشخص و اندروید 5.1.1 از پیش نصب شده از دیگر ویژگی های آن است. ما گلکسی A9 را در نسخه های رنگی مشکی، سفید و طلایی با ساختار فلزی به زودی خواهیم دید.
این لیست در وب سایت ایرانی سامسونگ شامل هیچ عکسی نیست ولی زمان عرضه ی آن را می توان غنیمت شمرد که پنچ روز آینده یعنی 10 ام آذر ماه خواهد بود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر