coinex
راهنمای خرید تکراتو

چگونه از فایل های ویدئویی گیف بسازیم؟

محبوبیت گیف ها در محیط آنلاین روز به روز بیشتر می شود و این گیف ها وسیله ای برای بیان احساسات در محیط آنلاین هستند. هم اکنون همه ی شبکه های بزرگ اجتماعی از گیف ها پشتیبانی می کنند و در حال حاضر فیسبوک هم به لیست این شبکه های اجتماعی اضافه شده است.

بر روی پی سی (PC) یا مک (Mac) روش های زیادی برای ایجاد گیف از فایل های ویدئویی وجود دارد اما اگر بخواهید یک قسمت از یک ویدئو را کراپ کنید و آن را به یک گیف جالب بر روی گوشی هوشمند اندرویدی و تبلت خود تبدیل کنید چه باید بکنید؟

تا همین اواخر بسیاری از این برنامه ها که این کار را انجام می دادند با باگ ها و مسائل سازگاری با دستگاه ها همراه بودند. خوشبختانه همه ی این مشکلات هم اکنون رفع شده و در حال حاضر چندین برنامه ارائه داده اند که این نوع عملکرد را بدون هیچ مسئله ی عمده ای اجرا می کند.

در ادامه به شما نشان می دهیم که چگونه با استفاده از GIF Me Camera از یک ویدئو یک گیف ایجاد کنید. این نسخه ی رایگان از این برنامه برای پاسخگویی به نیاز کفایت می کند اما برای کسانی که می خواهند از این برنامه با جزئیات بیشتری استفاده کنند، یک نسخه ی کامل وجود دارد که باید آنلاک شود.

مرحله‌ی اول: به پلی استور (Play Store) بروید و GIF Me Camera را دانلود کنید. وقتی که این برنامه را اجرا می کنید، یک منو در سمت چپ پاپ آپ می شود. برای بستن آن بر روی یک قسمت از سمت راست تپ کنید.

مرحله‌ی دوم: برای ایجاد یک گیف، ما نیاز به یک منبع داریم. GIF Me Camera به ما این امکان را می دهد که با استفاده از این دوربین یک ویدئوی جدید بگیریم، یک گیف موجود را وارد کنیم و یا یک گیف را از فایل ویدئویی موجود ایجاد کنیم. از آنجایی که ما از قبل یک کلیپ کوچک بر روی دستگاه دانلود کرده ایم، گزینه ی آخر را انتخاب می کنیم. اگر بخواهید می توانید ایجاد یک گیف از این دوربین را انتخاب کنید.

مرحله‌ی سوم: هنگامی که شما این ویدئو را انتخاب کردید، این برنامه به صفحه ی تنظیمات می رود. در این صفحه می توانید نقطه ی شروع و پایان این گیف را انتخاب کنید.

در این مرحله شما می توانید نرخ فریم و اندازه ی این گیف را انتخاب کنید. یک فایل گیف ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی مقدار زیادی از حافظه را مصرف می کند و پردازش ان هم زمان زیادی طول می کشد.

مرحله‌ی چهارم: هنگامی که این تنظیمات را به میل خود انجام دادید بر روی دکمه ی Create در گوشه ی سمت راست ضربه بزنید. GIF Me Camera این ویدئو را پردازش می کند، آنرا کراپ می کند و به یک گیف تبدیل می کند.

مرحله‌ی پنجم: هنگامی که این فرایند صورت گرفت، به صفحه ی اصلی این برنامه سری بزنید و بر روی دکمه ی آلبوم تپ کنید. این گیف جدید در این گالری ذکر می شود.

مرحله‌ی ششم: برای به اشتراک گذاشتن این گیف بر روی آن تپ کنید، نماد فلش را در گوشه ی سمت راست فشار دهید، سپس برنامه ای که می خواهید این گیف را با آن به اشتراک بگذارید، انتخاب کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر