coinex
راهنمای خرید تکراتو

بیت کوین 13 هزار دلاری شد ؛ این بار فرق می‌کند!

دیروز قیمت بیت کوین 13 هزار دلاری شد ! این جهش ناگهانی که اظهار نظر بسیاری از کارشناسان را نیز در پی داشته است، ‌به عقیده بسیاری می‌تواند ادامه‌دار باشد.

معامله‌گران از سه عامل کلیدی به‌عنوان عواملی یاد کرده‌اند که افزایش قیمت بیت کوین را تداوم می‌بخشند. قیمت بیت کوین پس از گذشتن از سد مقاومت‌های ۱۱,۹۰۰، ۱۲,۰۰۰ و ۱۲,۵۰۰ دلاری، توانست تا بیش از ۱۳,۰۰۰ دلار اوج بگیرد.

معامله‌گران و تحلیل‌گران از خبر ورود پی‌پل به حوزه ارزهای دیجیتال، افزایش سلطه بیت کوین بر بازار و مشاهده الگوهای صعودی به‌عنوان سه عامل اصلی در تدوام روند صعودی فعلی یاد می‌کنند.

بیت کوین 13 هزار دلاری شد

روز گذشته، پی‌پل به‌صورت رسمی تأیید کرد که تا ابتدای سال ۲۰۲۱، کاربران این غول پرداخت می‌توانند مستقیماً ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند.

خبر پشتیبانی پی ‌پل از بیت کوین در حالی توسط پی‌پل تأیید شد که در ماه‌های گذشته شایعاتی در این زمینه مطرح شده بود. طبق این شایعات، پی‌پل مدت‌ها بود که بر روی توسعه زیر ساخت‌های خود برای پیوستن به حوزه ارزهای دیجیتال کار می‌کرده است.

بیشتر بخوانید:

دن شولمن (Dan Schulman)، مدیرعامل پی‌پل، در بیانیه‌ای رسمی با تأیید ورود پی‌پل به حوزه ارزهای دیجیتال، گفت:

«مشتاقانه به‌دنبال همکاری با بانک‌های مرکزی و قانون‌گذاران در سراسر دنیا هستیم تا ضمن ابراز حمایت، در شکل‌دهی به نقش ارزهای دیجیتال در آینده تجارت و نظام مالی مشارکت کنیم.»

بیت کوین 13 هزار دلاری شد

پس از اینکه پی‌پل این خبر را اعلام کرد، قیمت بیت کوین بلافاصله با جهش همراه شد و پس از گذشتن از سد ۱۲,۳۰۰ دلار، مقاومت ۱۲,۹۰۰ دلاری را نیز شکست. سوی چونگ (Sui Chung)، مدیرعامل شرکت سی‌اف بنچمارک (CF Benchmark)، یکی از شرکت‌های تابعه صرافی کراکن، در مصاحبه خود ضمن بیان دیدگاه صعودی در مورد بازار، گفت:

«بیت امروز (چهارشنبه) از ۱۳,۰۰۰ دلار که اوج ۱۶ ماهه قیمت آن است عبور می‌کند. این جهش نشان خواهد داد که روند در ابتدای راه خود قرار دارد. اسم بزرگی همچون پی‌پل، مجوز بیت لایسنس (BitLicense) را اخذ کرده است که به احتمال زیاد جو صعودی بازار را تقویت می‌کند. این اتفاق از آنجایی مهم است که قدمی مهم برای آینده‌ای بهتر به حساب می‌آید؛ آینده‌ای که سرمایه‌گذاران خرد یا مادرها و پدرهای امروز و رسانه‌های بزرگ، خیلی زود علاقه خود را به بیت کوین نشان می‌دهند. درست مثل سال ۲۰۱۷!»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه قیمت بیت کوین 13 هزار دلاری شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر