coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی های سری مجیک آنر ؛ پیشی گرفتن آنر از هوآوی

زیربرند سابق هوآوی عزم محکمی برای پیشی گرفتن از مالک سابق خود دارد. مدیر عامل آنر در گفتگویی از برتری گوشی های سری مجیک آنر بر پرچمداران هوآوی گفته است.

آنر با جدایی از هوآوی مسیر تکامل مستقل خود را پیش گرفته و در سودای رقابت با برترین ها از جمله مالک سابق یعنی هواوی است. آنها چندی پیش هم از انگیزه برتری بر هوآوی گفته بودند و حالا مدیرعامل این شرکت مدعی شده محصولات سری مجیک آنر، بهترین گوشی های هواوی 2021 را به سادگی پشت سر می گذارند. آنر چندی پس از جدایی از هواوی بود که از گوشی جدید آنر وی 40 رونمایی به عمل آورد.

چنین ادعایی در مورد رقابت با هوآوی که بدون شک چندین عنوان از بهترین گوشی های 2021 را در سال جدید روانه بازار خواهد کرد ادعایی بزرگ است. فارغ از این آنر با چنین ادعایی سایر کمپانی ها و محصولات سال جدید یعنی بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس را نیز به صورت غیرمستقیم به چالش کشیده است.

گوشی های سری مجیک آنر ؛ پیشی گرفتن آنر از هوآوی

جرج ژائو مدیرعامل آنر در یک گفتگوی طولانی با یکی از رسانه های چینی به چالش های پیش رو و برنامه های بلندمدت آنر پرداخته است. در حال حاضر آنر سعی دارد با همکاری با کوالکام، سری جدید گوشی های مجیک را با اسنپدراگون 888 روانه بازار کند و البته تحریم هایی که از زمان هوآوی دامن گیر این برند شده را پشت سر بگذارد.

در شرایطی که پرچمداران سری پی و میت هوآوی همواره از برترین های بازار هستند، مدیرعامل آنر مدعی شده جدیدترین مدل سری مجیک بدون شک محصولات هوآوی در این دو سری را پشت سر خواهند گذاشت.

گوشی های سری مجیک آنر ؛ پیشی گرفتن آنر از هوآوی

او همچنین چندی پیش و در مصاحبه ای مطبوعاتی از مذاکراتی با گوگل خبرداد و نسبت به فراهم شدن امکان استفاده از سرویس ها و اپ های گوگل ابراز امیدواری کرده بود. در صورتی که آنر همکاری با گوگل را دوباره کلید بزند از شانس بسیار بالایی برای موفقیت در بازارهای جهانی برخوردار خواهد بود.

برنامه‌های آنر به گوشی محدود نخواهد بود و ژائو در بخش دیگری از این مصاحبه اعلام کرد که مذاکره با اینتل، AMD و دو شرکت آمریکایی را کلید زده‌اند که هدف از آن تولید لپ‌تاپ‌های مجیک بوک است. او بدون اشاره به محصول خاصی، از مهاجرت به دفتر جدید، تشکیل تیم های کاری جدید و توسعه مراکز تحقیق و توسعه مستقل به عنوان چالش های اصلی شرکت خود یاد کرد.

حال باید دید زیربرند سابق که معمولا با عرضه محصولاتی اقتصادی در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021، محصولاتی چون بهترین گوشی های سری M سامسونگ، قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های ال جی را به چالش می کشید، در ادامه و در بازی بزرگان می تواند موفق باشد؟ نظر شما چیست؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی های سری مجیک آنر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر