coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ان اف تی دوج کوین به حراج گذاشته می‌شود

به تازگی اعلام شده که ان اف تی دوج کوین به حراج گذاشته می‌شود. این اتفاق بعد از تقسیم شدن به توکن‌های ERC-20 قرار است انجام شود.

این توکن ۴ میلیون دلاری که حاوی تصویر اصلی سگ شیبا اینوی دوج کوین است در سازمان غیرمتمرکز خودگردان پلیزردائو (PleasrDAO) به فروش می رسد.

ان اف تی دوج کوین به حراج گذاشته می‌شود

برنامه پلیزردائو در ۱ سپتامبر این توکن را با تقسیم بر ۱۷ میلیارد قطعه به فروش گذاشته است. دوج کوین، ارز دیجیتالی است که مبتنی بر بلاکچین است‌ و این روزها از جمله محبوبترین ارزهای دیجیتالی است.

ان اف تی دوج کوین به حراج گذاشته می‌شود

کاربران ایرانی نیز مانند کاربران خارجی، علاقه زیادی به این رمز ارز دارند که احتمالا به علت رتبه تقریبا خوب و قیمت بسیار پایین آن است. نکته مهم درباره این رمز ارز آن است که دوج کوین و سایت های سرمایه گذاری با هم متفاوت هستند و یکی نیستند.

دوج کوین رمزارزی نظیر به نظیر (peer-to-peer) و متن باز به حساب می‌آید که اولین بار در ۲۰۱۳ معرفی شد و خواهان آن است که به عنوان پول مجازی شبکه‌های اجتماعی برای ارسال پاداش و انعام و پرداخت‌های نفر به نفر در این فضا استفاده شود. این رمزارز از تصویر یک سگ ژاپنی از نژاد شیبا اینو به‌ نام دوج به‌عنوان نماد شانس خود استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ان اف تی دوج کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر