coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تریلر و تاریخ پخش فیلم Licorice Pizza منتشر شد

اولین تریلر و تاریخ پخش فیلم Licorice Pizza منتشر شد. این فیلم به کارگردانی پل توماس اندرسون سانفرانسیسکو دهه ۱۹۷۰ میلادی را نشان خواهد داد.

تازه‌ترین فیلم پل توماس اندرسون به نامLicorice Pizza است. اخیرا اولین تریلر این فیلم سینمایی بعد از نشان دادن تصاویری ۳۵ میلی‌متری از آن در مکان‌هایی خاص پخش شده است.

تریلر و تاریخ پخش فیلم Licorice Pizza

قبل از این فکر می‌شد که فیلم تازه‌ی پل توماس اندرسون به نام Soggy Bottom باشد. او در این فیلم که Licorice Pizza نام دارد به سانفرانسیسکوی دهه ۱۹۷۰ میلادی می‌پردازد، جایی که قبل از این در فیلم Boogie Nights هم به آن پرداخته بود.

اندرسون در فیلم آخر خود به همراه بازیگرانی مثل بردلی کوپر، بنی سفدی، آلانا هیم و کوپر هافمن، پسر فیلیپ سیمور هافمن بوده است. بازیگران دیگر فیلم Licorice Pizza شامل اسکایلر گیسوندو، مایا رادولف و تام ویتس می‌شود.

تریلر و تاریخ پخش فیلم Licorice Pizza

بردلی کوپر در این فیلم سینمایی نقش جان پترز، تهیه‌کننده هالیوود را دارد. جان پترز شخصی واقعی است که قبلا در فیلم A Star is Born ساخته‌ی باربارا استرایسند را تهیه نموده است. کوپر هافمن در Licorice Pizza نقش بازیگری نوجوان را هم داشته است که در حال گذراندن دوران دبیرستان است و با پترز هم آشنا خواهد شد.

پل توماس اندرسون تولید جدید خود را پارسال در دوران شیوع ویروس کرونا در شهر لس آنجلس فیلمبرداری کرد. در گزارش‌های ابتدایی از این فیلم به‌عنوان فیلمی درام که در سانفرانسیسکوی دهه ۷۰ رخ می‌دهد یاد شده است.

این فیلم به وسیله‌ی مترو گلدوین میرز و یونایتد آرتیستس ساخته و پخش خواهد شد. فیلم‌های دیگر این استودیوها شامل No Time to Die، فیلم جدید جیمز باند برای اکران در هشتم اکتبر (۱۶ مهر) و House of Gucci ساخته‌ی ریدلی اسکات برای اکران در ۲۴ نوامبر (سوم آذر) هستند.

فیلم سینمایی Licorice Pizza در تاریخ ۲۶ نوامبر (پنجم آذر) به‌صورت محدود اکران خواهد شد و بعد از ۲۵ دسامبر یا همان چهارم دی به طور گسترده اکران می‌شود. شما می‌توانید اولین تریلر فیلم Licorice Pizza را در یوتیوب ببینید.

ساخته‌های قبلی پل توماس اندرسون شامل Hard Eight و Boogie Nights و Magnolia و Punch-Drunk Love و There Will Be Blood و The Master و Inherent Vice و Phantom Thread هستند. فیلم سینمایی Phantom Thread شش نامزدی اسکار داشه و دومین نامزدی اسکار در بخش بهترین کارگردانی پل توماس اندرسون بوده است.

برای تماشای تریلر فیلم Licorice Pizza در یوتیوب اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ پخش فیلم Licorice Pizza چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر